به همت ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد:

تشکر فرمانده ناحیه ثارالله از زحمات دست اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد شهدای گمنام

به همت جمعی از مدیران، پایوران، سربازان وظیفه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله، در پایان آخرین شب از محفل بزرگداشت شهدای گمنام حسینیه امیرچقماق و بلافاصله پس از اتمام مراسم، خیمه عزای برپاشده در این مکان، شروع به جمع آوری شد.
کد خبر: ۸۶۰۶۳۳۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و جانشین فرماندهی این ناحیه و جمعی از مدیران، پایوران، سربازان وظیفه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله، در پایان آخرین شب از محفل بزرگداشت شهدای گمنام حسینیه امرچقماق، خیمه عزای برپاشده در این مکان، شروع به جمع آوری شد و این جمع آوری که تا پاسی از شب ادامه داشت، به همت حاضرین فرش ها و سیستم گرمایشی جمع آوری و به ناحیه منتقل شد.

 سرهنگ زارع کمالی با حضور در جمع این عزیزان از ابتدا، از همه زحمات این چند شب و تلاشهایی که منجر به برگزاری موفق و رضایت بخش مراسم گردید تقدیر و تشکر کرو همچنین با ارسال پیامک به دست اندرکاران برگزاری مراسم خداقوت گفت.

گفتنی است اولین سالگرد تدفین شهدای گنام که مصادف با سالروز شهادت امام رضا علیه السلام، یه همت ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و پایگاه فرهنگی این ناحیه در جوار قبور مطهر این شهدای عزیز با حضور سخنرانان برجسته ای چون حاج شیخ حسین انصاریان و آیت الله سید احمد خاتمی و آیت الله وافی و مداحی ذاکران برجسته کشوری همچون سید مهدی میرداماد و محسن محمدی پناه با موفقیت برگزار شد و در شام آخر صفر خاتمه یافت.

در پایان، فرمانده ناحیه ثارالله به خبرنگار بسیج گفت: جا دارد از زحمات بی شائبه و خالصانه دست اندرکاران برگزاری این مراسم باشکوه و بیاد ماندنی در بزرگداشت شهدای گمنام میهمان شهرمان، کمال تشکر را داشته باشیم، علی الخصوص کلیه عزیزانی که در برقراری امنیت مراسم در این هوای سرد و به صورت شبانه روزی تلاش و مجاهدت کردند.

برادران و خواهرانی که بنا به مصلحتهایی هیچ کجا نامی از آنها به زبان نمی آید ولیکن دلسوزانه در جهت برقراری امنیت و آرامش چنین محافل و مجالسی تلاش می کنند و ایثارگرانه از آسایش و استراحت خود می گذرند تا شرکت کنندگان در رفاه و آرامش و آسایش و بدون کوچکترین واهمه ای به شرکت در مراسم و استفاده از برنامه های فرهنگی جاری بپردازند.

همچنین کم لطفی است اگر از مسئول محترم قرارگاه و سربازان وظیفه ای که در جهت حفاظت شبانه از خیمه گاه و محل برگزاری مراسم برنامه ریزی و تلاش کرده اند قدردانی و سپاسگزاری نکنیم.

خداقوت به همه عزیزانی که خالصانه در چنین ایامی قدمی برداشتند و مشارکت نمودند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار