مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ارادت مردم ایران به خاندان عصمت و طهارت و تبعیت محض از ولایت‌فقیه بود که باعث شد در بدترین فتنه‌های سی و اندی سال گذشته که دشمن علیه آن‌ها به وجود آورد سربلند و پیروز باشند.
کد خبر: ۸۶۰۶۳۱۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد صبح امروز در نشست بصیرتی تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: گذشته نشان می‌دهد که هرگاه مسؤولان جمهوری اسلامی با پیروی و تبعیت از مقام ولایت، رفتار و گفتار خود را بر اساس مدل عزت حسینی قرار داده‌اند، دشمن مجبور به عقب‌نشینی شده و هرگاه خلاف این اتفاق افتاده دشمنان اسلام شاد و مسرور گشته‌اند.

اعلمی نژاد ادامه داد: در مسائل منطقه‌ای نیز پیروزی‌های جبهه مقاومت و نیروهای اسلام‌گرا تنها زمانی به‌دست‌آمده که آن‌ها شهادت و عزت را به تسلیم، سازش، باج دادن و کوتاه آمدن ترجیح داده‌اند و این راهی است که امام حسین(ع) جلوی راه ما قرار داده و اگر آن را با استقامت ادامه دهیم شکستی نخواهیم دید.

وی تأکید کرد: ارادت مردم ایران به خاندان عصمت و طهارت و تبعیت محض از ولایت‌فقیه بود که باعث شد در بدترین فتنه‌های سی و اندی سال گذشته که دشمن علیه آن‌ها به وجود آورد سربلند و پیروز باشند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تأکید بر اینکه حرکت امام حسین(ع) نور بود و ولایتمداری نیز همان راه محرم و صفر است، بیان کرد: محرم و صفر و تجمعاتی که مردم در این زمان برپا می‌کنند حرکت نورانی بوده که امام حسین(ع) در دل آن‌ها قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه محرم و صفر بهترین اوقات برای هدایت و بصیرت‌افزایی جوانان است، خاطرنشان کرد: حرکت و تجمع مردم در عزاداری‌ها و تعظیم شعائر دینی زیر بیرق ولایت نورانیت خاصی دارد.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه حرکت امام حسین(ع) ربطی به قشر و گروه خاصی نداشته و متعلق به همه انسان‌ها و بشریت بوده است، افزود: همان‌طور که راه پیامبر اسلام(ص) تنها برای قشر خاصی نبود و راهی برای سعادت بشریت بود.

اعلمی‌نژاد با تأکید بر اینکه حرکت ولایت‌فقیه در جهت محرم و صفر است و حرکتی جدا از این نیست، تصریح کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی توانسته در طول 4 دهه مردم‌سالاری مبتنی بر آموزه‌های وحی را اجرا و آن را به رمز اقتدار ملی تبدیل کند در سایه ولایت‌فقیه است.

تجمعات گسترده مردم نسبت به شعائر دینی و به‌خصوص در محرم، صفر و اربعین تیری سهمگین به  قلب دشمنان اسلام و قرآن بوده که آن‌ها را نیز از راه رسیدن به اهداف شومشان را ناامید کرده است، گفت: محرم و صفر و ارادت مردم به ائمه اطهار(ع) سرمایه‌های عظیمی برای نظام و انقلاب اسلامی است.

 

ارسال نظرات