خبرهای داغ:
مجری برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی:

فعالیت درحوزه فرهنگ و هنر، خدمت به نسل های آینده است

مجری برنامه‌های اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان میامی گفت: فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر خدمت به نسل امروز و نسل‌های آینده ما است.
کد خبر: ۸۶۰۶۲۹۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، نشست مشترکی بین مجری برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول گروه فرهنگی هنری شهر خوشه‌های طلایی در میامی برگزار شد.

مجری برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی در این نشست گفت: کار فرهنگی باید مورد اهمیت قرار گیرد زیرا توجه به آن خدمت به نسل‌های امروز واینده می‌باشد.

رضا مهدیان افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است و متصدیان این حوزه وسیع باید برای اعتلای آن تلاش كنند.

وی تصریح کرد: با تعامل و همکاری بسیار خوبی که بین مؤسسات فرهنگی هنری و انجمن‌های اداره ارشادمیامی وجود دارد برنامه‌های مفید و تأثیرگذار برای مردم تهیه شود.

مجری برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی گفت: با توجه به فرارسیدن ماه ربیع‌الاول برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری در سطح شهرستان میامی برگزار خواهد شد.

مسئول گروه فرهنگی هنری خوشه‌های طلایی شهرمیامی ضمن قدردانی از تعامل اداره ارشادمیامی با مؤسسات فرهنگی هنری، به گوشه‌ای از برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در طول سال این موسسه پرداخت.

محمد انوری افزود: امیدواریم با تعامل و همکاری هنرمندان این شهرستان هم‌زمان با ایام ربیع‌الاول برنامه‌های فرهنگی هنری خوبی در سطح شهرستان میامی برگزار كنيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها