امام جمعه موقت میامی:

مراقب آنفولانزای نیویورکی باشیم

امام جمعه موقت میامی گفت: در سال 1986 مجلس سنای آمریکا بودجه ای را برای شیوع بیماری آنفولانزای نیویورکی در ایران برای رسیدن به مقاصد خود به تصویب رساند.
کد خبر: ۸۶۰۶۲۵۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی ،حجت الاسلام سید حسین موسوی در جمع مردم شهر میامی در محل مسجد جامع این شهر با بیان اینکه مجلس سنای آمریکا در سال 1986 بودجه ویژه ای را برای شیوع بیماری آنفولانزای نیویورکی در ایران به تصویب رساند، اظهار داشت: آمریکا این بیماری را برای رسیدن به اهداف و مقاصد خود در ایران برنامه ریزی کرده و پارلمان آمریکا 5لایحه برای این بیماری در نظر گرفته است.

امام جمعه موقت میامی نفرت از اسلام را لایه اول آنفولانزای آمریکایی دانست و افزود: امروزه دشمنان در جهت دوری مردم و افزایش نفرت آنها از اسلام با حرکات شبه منطقی و سیاسی برنامه‌ریزی ویژه ای انجام داده اند.

موسوی نفرت از ایرانی بودن و نظام مقدس جمهوری اسلامی را لایه دوم و سوم آنفولانزای آمریکایی برشمرد و تصریح کرد: مقایسه بین دو نظام و با ارائه حرف های بی سند و هجمه وسیع اطلاعات نادرست در مورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدف آنان است و آماج حملات آنها نیز به سمت جوانان ایرانی است.

وی گفت: نفرت از رهبران لایه چهارم این بیماری است که دشمن می خواهد میزان اعتماد مردم به رهبران نظام را کاهش دهد و از پشتیبانی مردم از رهبری جلوگیری کند.

خطیب نماز جمعه میامی نفرت از یکدیگر، تحقیر، توهین به قبائل مختلف و بدنام کردن دیگران را هدف دیگر دشمنان دانست و گفت: همه ما ایرانیان و مسلمانان باید با وحدت و همدلی خود و با پشتیبانی از نظام و رهبری  از شیوع این بیماری در ایران اسلامی جلوگیری کنیم.

وی همچنین به آغاز ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: همه ما باید وظایف یک نماینده را بشناسیم و بدانیم که انتظارات بیش از حد باعث کاهش قدرت تصمیم گیری در نماینده خواهد شد.

 امام جمعه موقت میامی، ولایت پذیری و ولایت مدار بودن را  یکی از شاخصه های نماینده خبرگان و مجلس دانست و افزود: نمایندگان باید در زمینه های مختلف قدرت و صلاحیت لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار