کارشناس مسائل سیاسی:

بسیج در راه دفاع از ولایت تا آخرین نفس گام برمی‌دارد

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: بسیج با تقویت و ساماندهی قوای خود بطور همه جانبه برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب همواره سعی کرده با تحرکات و تهدیدات علیه انقلاب به مبارزه برخیزد و در راه دفاع از ولایت تا آخرین نفس گام بردارد.
کد خبر: ۸۶۰۶۲۴۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴




 

یک کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌گو با خبرگزاری بسیج بوشهر، با بیان اینکه حضور همه جانبه بسیج  را همواره می‌توان در عرصه‌های مختلف انقلاب به خوبی دید،اظهار داشت: از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) ، انسان‌هایی تربیت شدند که مشتاقانه به سوی شهادت گام بر می‌داشتند و وجود خویش را خالصانه فدای انقلاب می‌کردند .

طاهره روزگار افزود: در همین زمان ، استکبار جهانی خود را با شرایط جدیدی از مقاومت مردم ایران مواجه دید، مردمی که حاضر بودند با فقدان امکانات ولی با توکل بر خدا تمام هستی خود را در راه اعتلای انقلاب نثار کنند .

وی گفت: در واقع بسیج مردمی برای پیشبرد اهداف انقلاب در تمامی صحنه‌ها اعم از فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی  حضوری فعال داشته است که مهمترین آن را می‌توان در هشت سال دفاع مقدس مشاهده نمود .

این تحلیل‌گر سیاسی به ماموریت‌های بسیج در ادامه مسیر انقلاب اشاره کرد و افزود: بسیج به لحاظ ماموریت‌هایی که دارد در بطن مردم و با مشارکت مردم، نقش موثر و سازنده‌ای را از خود به جهانیان نشان می‌دهد طوری که هیچگاه نمی‌توان از برکات وجود بسیج مردمی در طی عبور از بحران‌ها غافل شد،  آنچنانکه حیثیت نظام جمهوری اسلامی تا حدود زیادی مدیون بسیج و حضورهمه جانبه آن است.

روزگار  تصریح کرد: وجود خالصانه بسیج در دفاع از ارزش‌های اسلام  از ابتدای انقلاب تا کنون که با هوشیاری خاصی توام بوده و توانسته در تمام لایه‌های زیرین نفوذ ضد انقلاب وارد و دست دخالت بیگانگان خارجی و داخلی را شناسایی و قطع نماید که این عملکرد همواره مورد خشم استکبارجهانی بوده است.

این کارشناس مسائل سیاسی  با بیان این که، بسیج بدون اعتنا به قدرت‌های پوشالی غرب و شرق کوشیده است در راه حفظ انقلاب و ارزش‌های آن همواره آگاهانه در صحنه باشد، گفت: بسیج بارها موجب برملاکردن نقشه‌های شوم استکبارجهانی و فتنه‌گران شده است تا در زمانی که آنها به ‌فکر مطامع شخصی خود در این مرز و بوم بوده‌اند با پیروی از ولایت فقیه نگاه طمع آمیز آنان را ساقط نماید که مهمترین نمونه آن در فتنه سال 88 بخوبی مشهود است.

روزگاربه نقش بسیج در جامعه اشاره کرد و افزود: در حقیقت می‌توان گفت اگر بسیج و نقش الهی آن نبود ، پیکره انقلاب اسلامی در همان سال‌های نخست با مشکلات عدیده‌ای روبرو  و شاید متحمل خسارات جبران ناپذیری نیز می‌شد چرا که سیاست بازان رنگ به رنگ در تمامی این سال‌ها حاضر بودند برای حفظ منافع خود و سردمدارانشان ، این انقلاب و آرمان‌هایش را به هر وسیله‌ای فدا کنند.

وی در پایان گفت: بنابراین باید گفت بسیج با تقویت و ساماندهی قوای خود بطور همه جانبه برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب همواره سعی کرده با تحرکات و تهدیدات علیه انقلاب به مبارزه برخیزد و در راه دفاع از ولایت تا آخرین نفس گام بردارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار