مراسم وداع با شهید مدافع حرم علی اصحابی در مسجد امام حسین(ع) شهر مجن برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۶۲۲۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم وداع با شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) علی اصحابی بعد از نماز و مغرب و عشا در مسجد امام حسین(ع) شهر مجن شهرستان شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان و همرزمان و همکاران شهید از گروه پدافندهوایی ده محرم در مسجد امام حسین(ع) شهر مجن حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین جناتی امام جمعه شهر مجن در سخنانی با تسلیت شهادت شهید اصحابی با اشاره به مقام بلند شهید و شهادت اظهار کرد: مقام شهید و شهادت در قرآن و روایات بسیار بیان شده است و شهید با خون خود حقانیت مسیر خود را به اثبات و با خداوند معامله می کند و خون شهید همیشه در رگ های جامعه جاری است چرا که شهید با خدا معامله و با اخلاص در مسیر خود حرکت نموده است.

وی افزود: راه شهدا کور شدنی نیست و هر چه استکبار در تلاش برای ضربه زدن به این تفکر باشد در راهش ناکام خواهد ماند.

امام جمعه مجن تصریح کرد: این شهدا در راه هدف مقدس رفته اند و باید راه آنها را ادامه داد و استکبار باید بداند اسلام ناب با این شهدا بیمه و استمرار پیدا می کند و به فرموده امام راحل ما را بکشید هر چه ما را بکشید ما بر راه و عقیده خود استوارتر می شویم.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم راه شهدا را ادامه دهیم گفت: امروز شهید از ما انتظار دارد راه او را ادامه دهیم و سنگر او را خالی نگذاریم و با دشمن بجنگیم تا پیروز شویم و این شهادت ها مقدمه پیروزیهای بعدی است و این امر وعده الهی و محقق شدنی است و ما این را در هشت سال دفاع مقدس دیدیم.

در این مراسم مادحان اهل بیت(ع) در رثای شهدا و اهل بیت(ع) به مرثیه خوانی و عزاداری پرداختند.

خاطر نشان می شود شهید علی اصحابی از مدافعان حرم بود که در سوریه و حوالی شهر حلب به شهادت رسید و پیکر مطهرش فردا 23 آذرماه ساعت 8:30 صبح از کانون جوانان بسیج شاهرود تشییع و در گلزار شهدای شهر مجن آرام خواهد گرفت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها