خبرهای داغ:
توسط مسئول تشریح شد؛

اهم اقدامات بسیج جامعه پزشکی قم در ایام اربعین حسینی

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم اهم اقدامات این سازمان در ایام اربعین حسینی را تشریح نمود.
کد خبر: ۸۶۰۶۲۰۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲

عبداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی اظهار کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم مطابق هر سال در ایام اربعین حسینی خدمات تخصصی و فوق تخصصی ویژه افراد محروم و بی بضاعت را درقالب بیمارستان صحرایی ارائه نمود.

وی با بیان اینکه امسال این خدمات به صورت گسترده تر علاوه بر استان قم در مرز چزابه نیز انجام شد، ابراز کرد:برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی در کانون کامکار و ارائه دارو و دیگر خدمات پزشکی از جمله پیگیری های آزمایشگاهی، رادیولوژی، سونوگرافی همزمان با اربعین حسینی از اقدامات این سازمان بود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم به دیگر اقدامات سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و افزود:برپایی پست امداد پزشکی و درمانی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)و مسجد مقدس جمکران نیز از دیگر اقدامات این سازمان بود.

عبدالهی در پایان با بیان اینکه بسیج همیشه و همه جا در صحنه بوده و به فرامین رهبری لبیک گفته است، تصریح کرد: پست امداد پزشکی و درمانی امسال نیز به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم در مرز چزابه از پنجم الی پانزدهم آذرماه سال جاری برپا شد.



ارسال نظرات