آغاز بکار نمایشگاه بزرگ کتاب در مازندران

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب مازندران از فردا به‎مدت یک هفته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۶۱۷۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷



خبرگزاری بسیج مازندرانف عباس زارع  درباره روند برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در مازندران، اظهار کرد: مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب مازندران ظهر فردا در جاده ساری به میاندورود انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: دوازدهمین دوره نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران با حضور ناشران داخلی و خارجی در جاده ساری به میاندورود برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل ارشاد مازندران با اشاره به سابقه برگزاری چندین‌ساله این نمایشگاه در مازندران، بیان کرد: برای اطلاع مردم از زمان و مکان برگزاری نمایشگاه تبلیغات محیطی مناسبی در سطح استان و نیز از طریق رسانه‌ها انجام شد.

این مسئول با اعلام اینکه حضور ناشران داخلی و خارجی برجسته از نقاط قوت این نمایشگاه است، اضافه کرد: همه‌ساله تلاش می‌کنیم تا کیفیت برگزاری این نمایشگاه نسبت به سنوات قبل افزایش یابد.

زارع با اشاره به اعلام آمادگی مسئولان استانی برای برگزاری این نمایشگاه در استان مازندران خاطرنشان کرد: معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران نیز از جانب استاندار مازندران در جریان آخرین وضعیت برگزاری و نیز آمادگی نمایشگاه کتاب قرار گرفت.

بنا به اذعان مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب مازندران دوازدهمین نمایشگاه سراسری و بین‌المللی کتاب مازندران برای اولین‌بار با حضور 25 ناشر خارجی با 10 هزار عنوان کتاب و 510 ناشر داخلی با 62 هزار عنوان کتاب و 12 ناشر از مازندران در 320 غرفه در ساری برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها