خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امیدیه گفت:

پیکر شهید رحیم پور فردا در امیدیه تشییع می‌شود

فرمانده سپاه امیدیه گفت: پیکر مطهر شهید ایوب رحیم پور، چهارمین شهید مدافع حرم امیدیه فردا در این شهرستان تشییع می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۶۱۵۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ،علی شعبانی  اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید ایوب رحیم پور، چهارمین شهید مدافع حرم امیدیه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مراسم ساعت 9 صبح روز دوشنبه 23 آذرماه همزمان با دوم ربیع‌الاول سال 1437 با حضور اقشار مختلف مردم خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان، ایثارگران و دوستان و همرزمان این شهید برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امیدیه بیان کرد: مراسم تشییع این شهید مدافع حرم با حضور نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در امیدیه تا گلزار شهدای این شهر ادامه می‌یابد و سپس در کنار دیگر شهدای شهر آرام می‌گیرد.

همچنین اسماعیل بهمئی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امیدیه نیز  اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای مدافع حرم شهرستان امیدیه یعنی شهید علیرضا قنواتی، روحانی شهید میلاد بدری و روحانی شهید سید اصغر فاطمی‌تبار (چرغندی) و شهید ایوب رحیم پور را گرامی می‌داریم و به روحشان دررود و سلام می‌فرستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امیدیه گفت: امروز پیکر پاک و مطهر شهید ایوب رحیم پور، چهارمین شهید مدافع حرم شهرستان امیدیه به خوزستان منتقل شد و پس از برگزاری مراسم ویژه در اهواز رهسپار زادگاهش امیدیه شد که قرار است مراسم استقبال از این مدافع حرم با حضور همشهریان، دوستان، خانواده و مسئولان ادارات و ارگان‌ها و در ورودی این شهر از سمت اهواز انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار