خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول گفت:

شهدای مدافع حرم الگوی پیروی از منطق و گفتمان ولایت هستند

امام جمعه دزفول گفت: شهدای مدافع حرم سرچشمه آگاهی و راهنمای عملی و اعتقادی اقشار مختلف به ویژه جوانان در پیروی از منطق و گفتمان ولایت هستند.
کد خبر: ۸۶۰۶۱۵۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ،یحجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی اظهار داشت: شهید سید مجتبی ابو القاسمی با الهام از راه حقیقی شهادت و ولایت در مسیر حفاظت از حرمین شریفین به جبهه‌های مقاومت پیوست و به مبارزه با گروه‌های ترورسیتی و تکفیری پرداخت.

وی افزود: شهدای مدافع حرم سرچشمه آگاهی و راهنمای عملی و اعتقادی اقشار مختلف به ویژه جوانان در پیروی از منطق و گفتمان مقام معظم رهبری هستند.

امام جمعه دزفول گفت: امروزه شاهد لشکرکشی و حضور گسترده قوای نظامی کشورهای غربی در سرزمین‌های اسلامی به بهانه امنیت و جلوگیری از رشد ترور و خشونت هستیم.

وی گفت: کشورهای غربی و با همکاری برخی کشورهای منطقه خود حامی و پشتیبان گروه‌های تکفیری و تروریستی بوده و بستر تولد و گسترش اعمال ضد انسانی و بشری آنان بوده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی بیان کرد: امنیت کشوری‌های اسلامی و مسلمانان منطقه بهانه کشورهای غربی برای حضور در دیگر کشور‌ها به منظور پیشبرد اهداف و تحقق نفوذ فرهنگی و اقتصادی خود در منطقه است.

وی افزود: کشورهای منطقه از تاریخ درس عبرت بگیرند و با اصلاح مسیر کنونی و درک راه و روش شهدای مدافع حرم، تامین امنیت را به عنوان یک اصل داخلی و بدون نیاز به حضور کشورهای بیگانه بیش از گذشته مورد توجه خود قرار دهند.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: تجهیز جوانان به سلاح ایمان و انتقال پیام مدافعان حرم یک نیاز ضروری در مقابله با دشمن و نقشه‌های آنان برای شکست مقاومت مردمی علیه گروه‌های تکفیری و تروریستی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها