رئیس سازمان ورزش بسیج در جریان سفر به کرمانشاه و قصر شیرین در جریان آخرین فعالیت های تربیت بدنی سپاه نبی اکرم(ص) قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۰۶۱۴۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، سردار یزدانی در ادامه بازدیدهای ستادی از فعالیت های تربیت بدنی سپاه های استانی، هفته گذشته به کرمانشاه رفت و از نزدیک در جریان اقدامات تربیت بدنی سپاه نبی اکرم(ص) قرار گرفت.

در جریان این سفر 2 روزه، رئیس سازمان ورزش بسیج از مرکز تربیت بدنی سپاه نبی اکرم(ص) بازدید کرد و مسئولان مربوطه گزارش هایی از فعالیت های سپاه کرمانشاه در حوزه تربیت بدنی ارائه کردند. 

در ادامه سردار یزدانی از سالن های ورزشی 9 دی و صالحین شهرستان های کرمانشاه و قصر شیرین سرکشی کرد و در جریان آخرین وضعیت این سالن ها قرار گرفت.

در این سفر دو روزه سردار یزدانی پس از بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی پرورش شترمرغ و ماهی شهرستان قصر شیرین، در جمع نخبگان و اقشار شهرستان این شهرستان حضور یافت و از لزوم اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی و عمل به فرموده رهبری در این رابطه سخن گفت.

همچنین رئیس سازمان ورزش بسیج در قصر شیرین در منزل شهید ابراهیم کلانتری نیز حضور پیدا کرد و با تجلیل از خانواده شهید کلانتری، از رشادت های شهدای بزرگوار در حفظ امنیت ایران اسلامی تقدیر کرد.

علاوه بر این، سردار یزدانی پیش از سفر به کرمانشاه و قصر شیرین، از سوله های ورزشی 9 دی و شهرستان های ساوه و اراک نیز بازدید به عمل آورد.
ارسال نظرات