خبرهای داغ:
خواهر شهید سبزی:

ایستادگی و قناعت در برابر کاستی ها سرلوحه زندگی خانواده شهداست

خواهر شهید امامعلی سبزی و همسر شهید ناصر نعیمی اول گفت: ایستادگی در برابر مشکلات و قناعت در برابر کاستی ها سرلوحه زندگی خانواده شهدا بوده و ما نیازهای مادی خود را با قناعت رفع می کنیم.
کد خبر: ۸۶۰۶۱۳۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مریم سبزی افزود: افرادی فکر می کنند خانواده شهدا همه امکانات کشور را در اختیار دارند در حالی که اینگونه نیست و اینگونه رفتارها موجب رنجش خانواده شهدا می شود.

وی اظهار کرد: شهدا برای حفظ دین و خاک میهن اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و هم اکنون بی حجابی ها، اختلاس ها، خلاف هایی که به گوشمان در بدنه دولت ها می رسد، رعایت نکردن موازین دینی و شرعی توسط هموطنان در زندگی اجتماعی از جمله مواردی است که دل خانواده شهدا را می آزارد.

وی اضافه کرد: جوانان امروز این همه امکانات در اختیار دارند و از آن استفاده نمی کنند و به جای تحصیل و مطالعه در برخی موضوعات حاشیه ای ذوب می شوند و این موضوع واقعا جای تامل دارد و نیازمند یک آسیب شناسی است.

این خواهر شهید درباره پایبندی خانواده های شهدا به نظام اسلامی گفت: هر چند که ما همسران و خواهران شهدا طی سال های گذشته فشارهای مادی و روحی زیادی را متحمل شدیم و همچنان این بار سنگین مسئولیت زندگی شخصی و اجتماعی را بردوش می کشیم ولی هیچ ادعایی نداریم چراکه هر دولتی که برسر کار می آید فرزندان این ملت هستند و شاید سلایق هریک با هم تفاوت داشته باشد.

وی اظهار کرد: ما فقط خواهان رعایت عدالت هستیم و تا پای جان نیز مانند اوایل انقلاب و جنگ از انقلاب علی رغم سختی ها محافظت می کنیم.

به گزارش ایرنا سید جواد امامعلی سبزی در سال 1340 در یک خانواده متوسط مذهبی در شهرستان ارومیه دیده به جهان گشود و در محیط خانواده با دین مبین اسلام و پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت (ع) آشنا شد.

وی فردی معتقد و مذهبی به شمار می رفت و در زمان انقلاب با شور و شوق تمام در عرصه تظاهرات و انقلاب شرکت کرد و شبانه روز به توزیع اعلامیه ها و نوارهای سخنرانی امام (ره) همت داشت.

این شهید پس از پیروزی انقلاب اسلامی در رشته پزشکی دانشگاه تهران قبول شد و به تحصیل در این رشته پرداخت.

شهید امامعلی سبزی به عنوان امدادگر از طریق جمعیت هلال احمر به جبهه اعزام و به یاری رزمندگان اسلام شتافت و سرانجام در اردیبهشت ماه سال 62 در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار