مدیرکل پارک علم و فناوری گیلان:

برگزاری نشست پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی در گیلان

مدیرکل پارک علم و فناوری گیلان گفت:نشست پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی بمدت سه روز به میزبانی گیلان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۰۶۰۷۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

مجید متقی طلب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،با اشاره به اینکه نشست پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی در گیلان برگزار می شود،اظهار کرد: این نشست از 27 تا 29 آذر ماه سال جاری با حضور نمایندگان کشورهای اسلامی در گیلان برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور 12 نماینده از کشورهای اسلامی در این نشست تصریح کرد:نشست پارک‌‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی در گیلان با همکاری بانک توسعه اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرکل پارک علم و فناوری گیلان بازدید از نمایشگاه علمی و فناوری کشور در راستای آشنا شدن با توانمندی های علمی و فناوری را از برنامه های پیش بینی شده برای نمایندگان اعزامی کشورهای اسلامی عنوان کرد.

متقی طلب برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع نکات کلیدی در مدیریت پارک های علم و فناوری را از سرفصل های این نشست عنوان کرد و گفت: دو مدرس از خارج کشور و یک مدرس از داخل برای این نشست دعوت شده اند.

وی با بیان اینکه از 24 پارک علم و فناوری داخل کشور نیز در این مجمع نماینده حضور خواهد داشت افزود:در حاشیه این نشست کارگاه های نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات