خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: آيت الله سيد يوسف طباطبايي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اظهار داشت: هر ساله حضور مردمی در برنامه های ماه صفر پر شور و پر شکوه تر از گذشته می شود که این عشق و محبت مردم به اهل البیت(ع) را نشان می دهد.
کد خبر: ۸۶۰۵۹۱۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، آيت الله سيد يوسف طباطبايي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اظهار داشت: هر ساله حضور مردمی در برنامه های ماه صفر پر شور و پر شکوه تر از گذشته می شود که این عشق و محبت مردم به اهل البیت(ع) را نشان می دهد.

 

وی ادامه داد: راهپیمایی عظیم و بی نظیر امسال اربعین امام حسین(ع) در عراق مانور سیاسی و اجتماعی تشیع در برابر دشمنان بود که اقتدار تشیع را به نمایش گذاشت و این حرکت بسیار ارزشمند و موثر واقع شده است.

 

امام جمعه اصفهان با اشاره به سالروز شهادت پیامبر(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) گفت: ویژگی ها و سجایای اخلاقی پیامبر اسلام(ص) زبانزد خاص و عام است و اینکه شخصیت پیامبر اسلام(ص) مایه پیشرفت بشریت شده غیر قابل انکار است.

 

وی افزود: تلاش پیامبر(ص) برای هدایت امت خود یک تلاش پر توان و خسته ناپذیر بود اما کافران هیچ گاه نخواستند مسیر واقعی را پیدا و در این مسیر برای سعادت خود گام بردارند و این در حالی بود که آن ها حقانیت پیامبر(ص) را با وجود معجزاتش انکار می کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به هفته وقف گفت: سنت حسنه وقف رمز موفقیت و پیشرفت جامعه اسلامی است زیرا این کار پاک و اسلامی در رفع نیازهای جامعه اسلامی موثر است.

 

وی بر ترویج این فرهنگ تاکید کرد و افزود: برای ترویج فرهنگ وقف باید انگیزه های مردم تقویت و نسبت به تبیین جایگاه وقف تلاش و همت داشت.

 

آیت الله طباطبایی نژاد به روز حمل و نقل نیز اشاره کرد و اظهارکرد: حمل و نقل در جامعه ما جایگاه و نقش موثری دارد و رانندگان در این حوزه نقش موثر و کلیدی را ایفا می کنند که در چرخه اقتصادی کشور موثر است.

 

وی گفت: مسئولان باید نسبت به جایگاه این قشر توجه داشته و از آن ها حمایت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها