خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نبی اکرم(ص):

فضای دانشگاه ها در دست دانشجویان مومن و متدین قرار گیرد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نبی اکرم(ص) گفت: فضای دانشگاه ها باید در دست دانشجویان مومن و متدین قرار گیرد، باید از دانشجویان ارزشی حمایت شود و این امر به یک مطالبه تبدیل شود.
کد خبر: ۸۶۰۵۸۹۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، دلاکه فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نبی اکرم(ص) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشجویان می توانند با انجام رسالت خود در جلوگیری از نفوذ دشمن، نقش مهمی در صیانت از نظام اسلامی ایفا کنند.

وی ادامه داد: باید دغدغه مندی نسبت به حفظ ارزش های اسلامی در دانشگاه ها تقویت شود و حساسیت نسبت به این مقوله در بین دانشجویان ایجاد شود.

دلاکه با بیان اینکه فضای دانشگاه ها باید در دست دانشجویان مومن و متدین قرار گیرد، تصریح کرد: باید از دانشجویان ارزشی حمایت شود و این امر به یک مطالبه تبدیل شود.

وی جریان "نفوذ" را یکی از مصادیق جنگ نرم برشمرد و افزود: "نفوذ" یا "رخنه"، حرکت‌هایی است که برای تاثیر‌گذاری و تغییر افکار و ساختار گروه های خاصی برنامه ریزی و انجام می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نبی اکرم(ص)، پیروی از ولایت فقیه و اتحاد آحاد جامعه را در پیشرفت کشور مهم دانست و گفت: جریان نفوذ می‌کوشد تا با تغییر در باورها، اندیشه های والای امام خمینی(ره)، آرمان های انقلاب و اهداف جنگ تحمیلی را زیر سوال برند.

وی از مسئولین نظام و دانشگاهیان خواست تا بیش از گذشته در مقابل هجمه‌های دشمن هوشیارانه عمل کنند و افزود: رسالت مهمی بر عهده اساتید بسیجی و مومن نهفته است.

وی افزود: نظام اسلامی کارهای خود را براساس صدق و اخلاص بنا نهاده و به پیش می برد و موفقیت‌های امروز ما براساس صدق و اخلاص است که این برگرفته از تفکر ناب اسلام و بسیجی است که امام آن را بنیان نهاد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نبی اکرم(ص) خاطر نشان کرد: بسیج تفکری برگرفته از اسلام ناب است که امام آن را برای حفظ انقلاب و بسط و گسترش آن در جهان بنا نهاد و ما امروز شاهد این نفوذ و قدرت در منطقه هستیم.

وی بسیج را تفکری مقتدر و با نفوذ بیان کرد و گفت: امروز تفکر بسیج در سوریه و یمن و عراق و لبنان و فلسطین سبب خروش و اقتدار و ایستادگی و مجاهدت و فداکاری شده است چرا که تفکر بسیج یعنی دفاع با اخلاص و بصیرت در برابر دشمن و این امروز در منطقه ظهور و بروز دارد.

دلاکه افزود: تفکر بسیجی سبب شد تا با دست خالی اما قدرت ایمان و بصیرت و شجاعت بایستیم و خود بسازیم و با استقلال و تکیه به توان داخلی موفق شویم و امروز نیز ما باید نگاه به داخل داشته باشیم و با توان خود حرکت کنیم نه اینکه نگاه به خارج داشته باشیم و راه نجات را بیرون مرزها دنبال کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها