خبرهای داغ:
زائر به زیارت می‌رود تا با اظهار محبت و شیدایی فریاد دلدادگی سر دهد و بر سر سفره مهمانی ولی خدا به حد و ظرفیتش تناول کند و از فوج موج رحمت الهی بهره مند شود و اینجا همان نقطه صفر عاشقی است.
کد خبر: ۸۶۰۵۸۷۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، زائر به زیارت می‌رود تا با اظهار محبت و شیدایی فریاد دلدادگی سر دهد و بر سر سفره مهمانی ولی خدا به حد و ظرفیتش تناول کند و بهره‌مند شود از این خان بی‌پایان و فوج موج رحمت الهی، و اینجا همان نقطه صفر عاشقی است همان گذرگاه فرشتگان و مسیر اتصال زمین به آسمان، نقطه پرواز دل‌ وجان زائرانی که به‌ قصد اظهار لطف و مهربانی به زیارت امام مهربانی‌ها می‌آیند، می‌آیند تا در پرتو فضائلش هرچند برای ساعتی، زمینی بودن را فراموش کنند و طعم الهی بودن را به سوغات ببرد.

حجت‌الاسلام محمدهادی نودهی رئیس سازمان تبلیغات شهرستان درمیان در گفتگو با خبرنگار بسیج فضیلت و منزلت زیارت امام مهربانی‌ها است که مشهدالرضا(ع) را قبله‌گاه شیعیان و دلدادگان به اهل‌بیت(ع) کرده است.

ما نیازمند به شفاعت هستیم و این نیاز در هنگام شدایدی است که پس از مرگ به وجود می‌آید و طبق احادیث موجود امام رضا (ع) در روز قیامت، هنگام عبور از صراط هنگام سنجش اعمال و هنگام گرفتن کارنامه اعمالمان به فریاد زیارت کنندگانشان خواهند رسید.

از حضرت صادق(ع) و امام کاظم(ع) حدیثی نقل‌شده که می‌فرمایند:«ما اول و آخر نداریم هرکدام ما را زیارت کنید پاداش‌های عمومی برای زیارت کنندگان جاری می‌شود

از رسول خدا(ص) نیز حدیث موثقی است که ایشان می‌فرمایند: «هرکه من یا یکی از اهل‌بیتم را زیارت کند روز قیامت به سراغش می‌روم و از سختی‌های روز قیامت نجاتش می‌دهم

این مسئله را هم به یاد داشته باشید که اهل‌بیت(ع) می‌گویند هر کسی نتواند به زیارت ما بیاید به زیارت دوستان ما برود ما آن را مانند زیارت خودمان حساب می‌کنیم و این مسئله‌ای است که نباید فراموش کنیم که به زیارت دوستان اهل‌بیت(ع) هم برویم.

حجت‌الاسلام محمدهادی نودهی در پایان از اعزام 30 هیئت مذهبی درمیانی برای حضور در آئین سوگواری دهه آخر صفر به مشهدالرضا (ع) خبر داد و گفت: خدمات خوبی از شهرستان درمیان به این زائران تاکنون ارائه شده و ستادی برای تسهیل ایاب و ذهاب و اقامت زائران در مشهد مقدس در استان شکل گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها