علی اشرف خانلری
با حضور به موقع عوامل مدیریت شهریY
خبرگزاری بسیج: شهردار ناحیه یک شهرداری منطقه 20 از مدیریت بحران نشست زمین در فاز دو مجتمع صالحین شهرری که به علت عدم بهره مندی از شبکه فاضلاب شهری اتفاق افتاده بود، خبرداد.
کد خبر: ۸۶۰۵۸۴۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حمیدرضا اکبرزاده با بیان این خبر گفت: به دنبال نشست یکی از خانه های فاز دو مجتمع صالحین، عوامل مدیریت شهری سریعا وارد عمل شدند و با حضور در محل و تشکیل ستاد مدیریت بحران نسبت به رفع و مدیریت این اتفاق اقدام کردند.

اکبرزاده با اشاره به اینکه علل این اتفاق طی جلسه ای با حضور مدیر ستاد بحران و نماینده اداره مسیلها و قنوات شهرداری منطقه 20، نماینده های شرکت سازنده، نماینده های سازمان آب و فاضلاب شهرری در ساختمان شهرداری ناحیه یک مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت، افزود: وجود شبکه های قدیمی جذب و دفع فاضلاب از مهمترین علل این نشست بود که شرکت آب و فاضلاب متعهد شد تا زمینه اتصال این مجتمع به شبکه فاضلاب شهری را فراهم کند تا از بروز حوادث مشابه جلوگیری شود.

وی بر لزوم مشارکت مالکان اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت شهری همکاری ومساعدت لازم را در خصوص صدور مجوز حفاری های مورد نیاز خواهد داشت.

اکبرزاده یادآور شد: چاه های جذبی و یا نقاطی که به عنوان سپتیک از سال های قبل در این شهرک حفر شده است نیز با همکاری عوامل سازنده شناسایی خواهد شد تا توسط بهره برداران مجتمع و ساکنین مسدود شود. فاز دو مجتمع صالحین شهرری در سال 1377 ساخته شده است.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات