علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ورامین با تاکید بر برخورد با تفاله های فتنه گفت: توهین کنندگان به ورامین همان تفاله های فتنه بودند.
کد خبر: ۸۶۰۵۸۳۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار استان تهران به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام در ناحیه ورامین، حجت الاسلام والمسلمین محمد جغتایی اظهار داشت: بسیج ورامین از ۱۵خرداد ۴۲ آغاز شد و از ۱۵خرداد ۴۲ تاکنون بسیج ورامین اولین ها هستند که از ولایت و اعتقادات دفاع می کنند.

وی افزود: بسیجیان از فداکاری حضرت علی(ع) در لیله المبیت الگو گرفتند، یاران پیامبر(ص) مانند سلمان فارسی و …زیر شکنجه جان دادند اما تسلیم نشدند، حضرت حمزه(ع) سید الشهدا در جنگ احد تنها سرداری بود که به جز امیرالمومنین(ع) حامی ولایت و حامی جان پیامبر(ص) بود، او یک بسیجی بود که ترس و واهمه ای از کشته شدن نداشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ورامین گفت: حضرت علی(ع) نیز بسیجی است که بعد از حضرت حمزه(ع) در جنگ احد از پیامبر(ص) دفاع می کند و فرشتگان از ثبات علی بن ابی طالب و دلاوری او تعجب کردند تا اینکه جبرئیل از آسمان ندا در داد که "لاسیف الا ذوالفقار و لافتی الا علی”»،یعنی «شمشیری جز ذوالفقار نیست و جوانمردی جز علی نیست».

وی با اشاره به دلاور مردی های بسیج در جنگ تحمیلی گفت: بسیجیان ما درس های فراوانی از امیرالمومنین(ع) گرفتند، در ۸سال دفاع مقدس بسیجیان قهرمان در برابر زورگویی های استکبار جهانی ایستادند.

جغتایی گفت: هنگام آغاز جنگ ارتش به طور تام در اختیار بنی صدر بود و بسیجیان ما به یاد دارند که حتی سلاح سبک هم به اندازه کافی به دست بسیجیان نرسید، فراموش نمی کنیم بسیاری بدون اسلحه در جنگ شرکت می کردند، برخی خاطرات جنگ امروز برای جوانان ما افسانه وار است اما اعجاز و عنایات الهی که در دل بسیجیان ما قرار داشت آن ها را به حقیقت تبدیل کرد.

وی در ادامه با اشاره به شکست حصر آبادان عنوان کرد: چیزی جز اطاعت از ولایت نتوانست عملیات ثامن الائمه را به وجود آورده و دشمن را به عقب براند.

وی اضافه کرد: در زلزله رودبار در سال ۵۹ نیز ایثارگری های بسیجان را دیدیم، ما امروز هم بهترین دانشمندان بصیرتی و تحلیلگرها را در بسیجیان داریم که تحلیل گر های خارجی را متعجب می کند.

ارسال نظرات