فرمانده سپاه شهرستان دیر گفت: یادواره ۲۰ شهید بخش آبدان و دو شهید گمنام این بخش ۲۶ آذرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۵۸۲۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
 




سرهنگ پاسدار میرزا احمدی در گفت‌گو با خبرگزاری بسیج با تقدیر از حضور جوانان عاشورایی در برنامه‌های محرم و صفر اظهار کرد: مردم و به‌ویژه جوانان ولایت‌مدار شهرستان دیر دو ماه با شور و شعور در گرمابخشی به مراسم عزای سید و سالار شهیدان از جان و دل مایه گذاشته و در اربعین حسینی همگام با شیعیان جهان اسلام و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در همایش باشکوه نجف تا کربلا حماسه آفریدند.

وی اضافه کرد: اینک نیز بعد از پایان دو ماه عزاداری عاشقانه برای اهل‌بیت عصمت و طهارت و همنوایی با امام زمان(عج) خود، پای سفره شهدا خواهند نشست تا ضمن لبیک با آرمان این عزیزان، ادامه دهنده راه عاشوراییان دیروز و امروز باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دیر افزود: یادواره شهدای بخش آبدان و دو شهید گمنام این شهر برگزار می‌شود و از خانواده شهدا نیز تجلیل خواهد شد.

احمدی به حضور همرزم سپهبد شهید صیاد شیرازی و شاعر آیینی در این مراسم اضافه کرد و ادامه داد: این یادواره با حضور باشکوه مردم و مسئولان ساعت ۱۸ پنج شنبه ۲۶ آذرماه در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد و از عموم رهروان شهدا برای حضور در این جمع عاشورایی دعوت می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا دیر از اجرای برنامه‌های جانبی و پخش کلیپ‌هایی از رزمندگان و سال‌های دفاع مقدس در این مراسم خبر داد.

لازم به ذکر است که مجری یادواره پایگاه مقاومت حضرت رسول(ص) مسجد جامع شهر آبدان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها