شهردار شهرکرد گفت: نخستین جشنواره ی ایده های شهروندی توسط سازمان رفاهی، تفریحی این شهرداری در مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۰۵۷۴۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نورالله غلامیان دهکردی هدف از برگزاری این جشنواره را زمینه سازی افزایش مشارکت شهروندان و نخبگان در تصمیم گیری های مدیریت شهری و به کارگیری ایده ها و راهکارهای نوین در حل مسائل شهری عنوان کرد.

وی افزود: احساس تعلق به شهر، تبلیغات شهری و محیطی، حفظ اموال عمومی حقوق شهروندی، احیای بافت های فرسوده، نقش سازمان های مردم نهاد در مدیریت شهری، فضای سبز شهری، حمل و نقل عمومی و موضوعات مختلف دیگر از جمله محورهای نخستین جشنواره ایده های شهروندی در شهرکرد است.

شهردار شهرکرد افزود: علاقه مندان تا 30 دیماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سازمان رفاهی، تفریحی شهرداری در این جشنواره شرکت نمایند.

نورالله غلامیان دهکردی بر لزوم استفاده از نظرات شهروندان در تصمیم سازی‌های شهری، افزود: شهروند، زیربنای توسعه شهر است و با کمک شهروند مشارکت جوست که می توان شهر را آباد کرد.

وی خاطر نشان ساخت: شهرداری نهادی اجتماعی است که در سطوح متفاوتی با شهروندان ارتباط مستمر دارد از همین روست که باید با تامل و دقت بیشتری حرکت کرد تا با همراهی و تایید شهروندان درصد موفقیت فعالیت‌های ما افزایش یابد.

ارسال نظرات