خبرهای داغ:
رئیس اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان از برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه این شهر و امامزادگان باقریه(ع) بیرجند خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۵۷۲۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین دادخدا خدایی با بیان اینکه هدف از برپایی خیمه های معرفت و ایستگاه‌های «همه واقف باشیم»، ترویج فرهنگ وقف در جامعه است، گفت: یکی از موضوعات مورد تاکید در این ایستگاه‌ها و خیمه ها، اطلاع‌رسانی در زمینه وقف دسته‌جمعی و پاسخ گویی به مسائل شرعی است.

رئیس اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان با اشاره به نحوه انجام وقف دسته‌جمعی تصریح کرد: در قالب این وقف افراد با هر توانایی مالی می‌توانند در انجام سنت حسنه وقف سهیم شوند.

خدایی به برپایی خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان باقریه و بقاع محوری در بیرجند اشاره کرد و گفت: در این خیمه‌ها غرفه احکام شرعی، مشاوره دینی با حضور روحانیون خانم و آقا، دایر است که مردم می توانند به این غرفه های مراجعه کنند.

وی همچنین از پاسخگویی به مسائل شرعی زائران با برگزاری گفتمان‌های دینی خبر داد و افزود: همچنین در این خیمه‌ها غرفه کودک نیز برگزار شده است که کودکان می توانند از این غرفه ها کمال استفاده را ببرند.

خدایی با بیان اینکه وقف یک احسان ماندگار است، گفت: انجام عمل حسنه وقف تأثیر بسزایی در زندگی دنیوی و اخروی انسان‌ دارد و باید تاثیرات مثبت وقف در جامعه بیان شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها