خبرهای داغ:
برگزاری زیارت عاشورا و عزاداری در دهه آخر صفر در نمازخانه ناحیه فاروج
کد خبر: ۸۶۰۵۶۷۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، زیارت عاشورا و عزاداری در دهه آخر صفر در نمازخانه ناحیه فاروج برگزار گردید که در آن پایوران بسیجیان و سربازان ناحیه به عزاداری پرداختند. 

****
سخنرانی و عزاداری برای اباعبدالله الحسین (ع
)

سخنرانی وعزاداری برای ابا عبدالله الحسین (ع) در دهه آخر صفر در نمازخانه ناحیه فاروج توسط نماینده ولی فقیه در سپاه این ناحیه برگزار گردید.

در این مراسم حجه الاسلام والمسلمین سید جعفر حسینی  بیان داشت: که ما باید با آگاهی و بصیرت روز افزوزن ، پرده های تزویر را کنار زنیم و لحظه ای از مسیر ولایت جدا نشویم و تمام استعداد ها و توانایی های خودمان را در جهت استمرار راه نورانی و نه شرقی ونه غربی امام خمینی (ره) وتحقق آرمان های یاران بسیجی شهید به کار بندیم وتا آخرین منزل و آخرین قطره خون برای اعتلای کلمه الله بایستیم.

وی افزود: شهادت در این را مثل این است که خون خودمان را برای خود خدا و امام حسین (ع) در کربلا ریخته شود می ماند .

****
عزاداری برای سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در نماز خانه ناحیه فاروج برگزار گردید و در این عزاداری هم برادران و هم خواهران بر سینه برای اباعبدالله الحسین زدند  .

****
هیئت عاشقان ولایت در نماز خانه ناحیه فاروج

جلسه هیئت عاشقان ولایت در نماز خانه ناحیه فاروج و با حضور برادران وخواهران بسیجی وفرماندهان پایگاه های مقاومت و سرگروه وسرحلقه های طرح صالحین با سخنرانی امام جمعه شهرستان فاروج برگزار گردید.

در این هیئت امام جمعه شهرستان فاروج بیان داشت: که پیوسته باید در آمادگی و جهاد باید باشیم و هرگز از طاغوت و جهانخوران ، سازش نکنیم و با تهذیب نفس، خودمان را باید بسازیم هرکدامان باید جدا تلاش کند و برای خدا کار کند این وظیفه همه سرگروه های و سرحلقه صالحین است در پایگاهها.

****
اردوی تفریحی زیارتی سیاحتی خواهران

اردوی تفریحی زیارتی سیاحتی خواهران بسیج ادارات به مشهد مقدس از ناحیه فاروج به مدت 5 روز وتعداد 20نفر از خوهران که همه از فرماندهان پایگاه ها و سرحلقه های صالحین و مربی صالحین بودند.

این اردو به همت حوزه مقاومت ادارت واصناف برگزار گردید

****
سخنرانی و عزاداری به مناسبت اباعبدالله الحسین (ع
)

سخنرانی و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در نماز خانه ناحیه فاروج با سخنرانی امام جمعه شهرستان فاروج برگزار گردید.

در این سخنرانی حجه السلام والمسلمین قلی زاده بیان داشت: که 28صفر سالروز رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام ، حضرت محمد مصطفی (ص) ونیز شهادت مظلومانه فرزند غریبش امام حسن مجتبی (ع) و 30 صفر نیز شهادت امام رئوف ومهربان امام رضا (ع) ولی نعمت ما خراسانی ها است این سه مصیبت جانکاهی که جهان اسلام را  برای همیشه تاریخ عزادار کردند .

وی اظهارداشت: وظیفه ما امروز پیروی ازا ئمه معصومین (ع) است و همه پاسداران براین وظیفه واقف هستید و احساس دین می کنید تا جامعه را بسازید .

****
مسئول قرارگاه ناحیه مقاومت فاروج با سربازان این ناحیه صحبت و مشکلات آنان را بررسی نمود.

دراین گفتگو سربازان از مشکلات و دغدغه های نگهبانی و شیفت بندی خود در خدمت مقدس سربازی گفتند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار