معاون هماهنگ کننده ی حوزه نمایندگی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: امروز ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۶۰۵۶۳۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ; سرهنگ پاسدار غلام کریمی معاون هماهنگ کننده ی حوزه نمایندگی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در جمع پرسنل سپاه ناحیه دهلران با گرامیداشت حماسه عظیم اربعین حسینی اظهار کرد: دشمنان اسلام به دنبال طراحی توطئه هایی در ایام اربعین بودند ولی به فضل الهی امسال نیز راهپیمایی عطیم اربعین بدون هیچ گونه حادثه ای انجام شد.

وی با تسلیت رحلت پیامبراکرم (ص)به بیان ویژگی های شخصیتی پیامبر اسلام پرداخت و افزود: پیامبر اسلام الگوی تمام عیار نیکی ها و خوبی ها و معلم اخلاق تمام بشریت در طول دوران ها است و ما برای رسیدن به سعادت الهی می بایست به ریسمان ولایت پیامبر اکرم(ص)و امامان معصوم چنگ بزنیم.

معاون هماهنگ کننده ی حوزه نمایندگی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در ادمه سخنان خود به شهادت امام رضا(ع) اشاره نمود و عنوان کرد: زنده نگه داشتن سیرت و روش زندگی ائمه معصومین، قرب الهی را به همراه دارد چون امامان روشنی بخش و مشخص کننده مسیر الهی هستند.

وی تصریح کرد: در بحث انرژی و فناوری هسته ای می گویند که ما باید دیگر از استکبار ستیزی و دشمنی با آمریکا صحبت نکنیم ولی این سخنان یک سخنان بیهوده است چون آمریکا و استکبار جهانی هرگز دست از دشمنی با ایران اسلامی برنخواهند داشت.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: اگر امروز ملت ایران از موضع عزت و اقتدار با کشورهای دنیا مذاکره می کند و به عنوان الگوی کشورهای مظلوم و آزادی خواه تبدیل شده است به واسطه استکبار ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی می باشد.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: جنگ امروز سوریه، عراق، یمن و دیگر کشورهای مظلوم منطقه ظلم قدرت های جهان بر علیه این کشورهای مظلوم است و ما نباید در این موارد مهم و حساس ساکت بمانیم.

معاون هماهنگ کننده ی حوزه نمایندگی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام اظهار کرد: اگر کسی در راه خدا قدمی بردارد خداوند نیز به او کمک خواهد کرد و او را یاری خواهد کرد.

وی عنوان کرد: امروز پرچمدار اسلام حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی است و در غیاب امام زمان عج ایشان رهبر و ولی امر مسلمین جهان هستند و با هدایت های ایشان است که ما توانسته ایم به عظمت و اقتدار و عزت دست یابیم.


ارسال نظرات