خبرهای داغ:
مراسم سوگواری و عزاداری به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) در کلانشهر اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۵۵۶۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت آخر صفر سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) در کلانشهر اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان برگزار شد.

در سالروز شهادت امام رضا (ع) مردم اهواز با حضور در حرم مطهر حضرت علی مهزیار اهوازی سوگ در ضامن آهو به عزاداری و سوگواری پرداختند و اشک ماتم از دیدگان جاری کردند.

همچنین در مراسم دیگری که به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) در کلانشهر اهواز برگزار شد یکی از روحانیون خوزستانی به ایراد سخن پرداخت و فضائل امام هشتم را بیان کرد، همچنین مراسم سوگواری اما رئوف با حضور مردم اهواز در خیابان شهید مسجد برپا شد.

هیئت الرضا (ع) شهرستان اهواز نیز در محل این هیئت واقع در کوی جمهوری اسلامی، خیابان شهید کرمی خراط، مسجد امام رضا (ع) نیز به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مراسمی برپا کرد.

به مناسبت سالروز شهادت امام هشتم همچنین مراسم سوگواری از سوی هیئت قبه الحسین (ع) اهواز در کوی انقلاب این کلانشهر برگزار شد.

همچنین مراسم سوگواری حضرت امام رضا (ع) با حضور مردم شهیدپرور و خانواده‌های معظم شهدا در مسجد سیدالشهدا (ع) کوی شهید موسوی دامغانی، مسجد امام سجاد (ع) کوی اسلام آباد و مسجد امام رضا (ع) کوی شهدا در شهر هفتگل خوزستان برگزار شد.

مراسم سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) با حضور اقشار مختلف مردم از جمله جوانان، نوجوانان، بسیجیان و ایثارگران در کنار پیکر مطهر و پاک 2 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر بیدروبه اندیمشک برگزار شد. 

همچنین هم زمان با شهادت امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا (ع) مردم دزفول با حضور در مراسمی در سوگ این امام همام به عزاداری پرداختند و با دومین شهید مدافع حرم خود، شهید سید مجتبی ابوالقاسمی وداع کردند.

مردم خرمشهر قهرمان نیز با حضور در مراسم سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) به عزاداری پرداختند و اربعین سومین شهید مدافع حرم خونین شهر، « شهید محمدرضا عسکری‌فرد» را گرامی داشتند.

مردم زادگاه نفت خاورمیانه و شهر یک‌هزار شهید مسجدسلیمان نیز با حضور در مساجد و حسینیه‌های شهر خود از جمله مسجد جامع نمره یک در سوگ هشتمین اختر تابناک سپهر امامت به عزاداری پرداختند و اشک ماتم از دیدگان جاری کردند.

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا (ع) در شهرهای دیگر استان خوزستان مانند آبادان، هویزه، سوسنگرد، ایذه، لالی، شوشتر، گتوند، بستان، کوت عبدالله، ملاثانی، ویس، حمیدیه، باغملک، رامهرمز، رامشیر، امیدیه، آغاجاری، بهبهان و هندیجان نیز برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها