خبرهای داغ:
امام جمعه اهر:

استکبار جهانی با ابزار جدید در صدد لطمه زدن به دین است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه اهر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به ابزار های جدید همچون شبکه های اجتماعی گفت: استکبار جهانی با این ابزار تلاش دارد با ترویج مسائل ضد اخلاقی به دین و کانون خانواده ها لطمه بزند که مردم باید در این خصوص هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۶۰۵۵۵۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حاجی زاده افزود: لازم است شبکه پیام رسانی و اجتماعی ملی در این خصوص ایجاد و نحوه استفاده بهینه برای جوانان و نوجوانان تبیین و روشن شود و والدین و مربیان خطرات و تبعات آن ها را بازگو کنند تا خدای ناکرده بیشتر از این متضرر نشویم.

وی در ادامه با بیان ویژگی های امام رضا(ع) اظهار کرد: امام رضا(ع) به خاطر اینکه از خدا، پیامبر، اولیای الهی و ائمه هدی (ع) راضی بود، به رضا ملقب شد و این بزرگوار دارای فضائل و مناقب فراوانی بودند که قابل شمارش نیست و نه تنها علمای شیعه، بلکه علمای اهل تسنن نیز راجع به فضائل این امام رئوف اشاراتی داشته اند و نیز به نقل از سیره نویسان معرفت و عرفان این امام بزرگوار در اوج بود و دارای احسانات، انفاقات فی السر و صاحب صدقه کثیره بودند.

حجت الاسلام حاجی زاده ضمن آرزوی قبولی زیارت زائرینی که برای زیارت حضرت امام رضا(ع) عازم مشهد مقدس شده اند، خاطرنشان کرد: از جمله امامانی که زیارتشان مورد توجه بوده و ثواب بیشتری برایش بیان شده، زیارت امام رضا(ع) است.

وی با اشاره به اینکه حدود 5000 نفر از مددجویان کمیته امداد در قالب طرح حج فقرا به پابوس امام رضا(ع) اعزام خواهند شد، از خیرین خواست کمیته امداد را در این طرح معنوی و بزرگ یاری کنند که دارای اجر و ثواب بسیاری است.

خطیب جمعه اهر به 20آذر سالروز شهادت آیت الله دستغیب اشاره و بیان کرد: این شهید محراب و دیگر بزرگان سوای مسائل سیاسی و ولایی اهتمام جدی به مسئله نماز داشتند که مسئله قطع مصاحبه حضرت امام (ره) با خبرنگاران در نوفل لوشاتو بخاطر اقامه نماز نمونه بارزی از سیره این بزرگان است که برای ما در همه جهات به خصوص برای حفظ اوقات نماز اسوه هستند.

وی به فرا رسیدن ایام ثبت نام نامزدهای انتخاباتی مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه وارد فضای دیگری از انتخابات می شویم باید مردم و مسئولان رعایت دقیق قانون را کنند و عملی خارج از مقررات نظام اسلامی انجام نداده و ضمن قدردانی از شورای محترم نگهبان، ابهت و عظمت این شورا را حفظ کنیم که مسئولیتی سخت بر دوش دارند.

حاجی زاده با ابراز تأسف از جریان نارداران جمهوری آذربایجان افزود: این اتفاق نباید می افتاد که متأسفانه چند نفر مسلمان که برای عزاداری امام حسین(ع) جمع شده بودند، با مظلومیت در این جریان از دنیا رفتند چراکه حاکمیتی که وابسته به استکبار بوده باشد پلیسی بهتر از این نخواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها