خبرهای داغ:
امام جمعه مرند در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، با اشاره به ماجراجویی های ترکیه، اقدامات اخیر ادوغان را در منطقه تحلیل نادرست این کشور از جهان اسلام دانست.
کد خبر: ۸۶۰۵۵۴۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نعمت زاده افزود: محور مقاومت که متشکل از جمهوری اسلامی ایران، لبنان، عراق، سوریه و ... در برابر دشمنان این محور همچون امریکا و هم پیمانانشان ایستاده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: مردم ایران منتظر موضع شفاف در خصوص پروندهpmd و سرنوشت برجام و ضرورت دقت غربی ها در شورای حکام است و در غیر این صورت جمهوری اسلامی به علت نقض توافق و بی وفایی غربی ها برای اجرای برجام همکاری نخواهد کرد.

حجت الاسلام نعمت زاده در ادامه با انتقاد از برداشت های غلط از سخنان رهبر فرزانه انقلاب در خصوص نفوذ، بیان داشت: باید با وحدت بین قشرهای مختلف نسبت به نفوذ دشمن هوشیار باشیم نه اینکه با سپر قرار دادن آن فضا را برای عده ای دیگر تنگ کنیم.

خطیب جمعه مرند با اشاره به فرا رسیدن زمان ثبت نام نامزدها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان، از افراد داوطلب برای نمایندگی خواست تا از سیاه نمایی در خصوص مشکلات جامعه خودداری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها