خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول گفت: شکست برنامه‌های دشمن در منزوی کردن اسلام و اسلام ستیزی اثبات شده زیرا دشمنان اسلام برای منزوی کردن اسلام و ایران، هزینه‌های سنگینی کردند ولی تلاش آن‌ها نتیجه عکس داده است.
کد خبر: ۸۶۰۵۵۳۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی قاضی‌دزفولی در خطبه‌های نماز جمعه دزفول، اظهار داشت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی بیش از گذشته اقتدار و عزت ایران اسلامی را به دنیا معرفی کرد.

وی افزود: این نامه در بخش‌های مختلف خود بر لزوم توجه مناسب به راه و روش اسلام ناب محمدی و شناخت منطق انقلاب و نیازهای جوانان غربی بیش از گذشته تاکید داشته است.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: اهدا دومین شهید مدافع حرم دزفول به جبهه‌های مقاومت اسلام بیانگر تجلی و شور همیشگی مردم و پایتخت مقاومت ایران اسلامی با راه و خط امام راحل  مقام عظمای ولایت است.

وی گفت: بسیجی شهید سید مجتبی ابوالقاسمی با خصوصیات ممتاز و منحصر به فرد و شناخت و تبیین الگوی عملی اعتقادی مناسب از منطق اهل بیت (ع) خود نامی ماندگار از خود در تاریخ این شهر شهید پرور به همراه شهید امیر علی هیودی، جاودان ساخت.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی‌دزفولی تصریح کرد: شهدای مدافع، مدافع ارزش‌های معنوی و اعتقادی انقلاب اسلامی با الگوی ممتاز فرهنگی اهل بیت (ع) هستند که بیش از گذشته باید با راه و روش و منطق آنان باید توجه کرد.

وی خاطرنشان کرد: شکست برنامه‌های دشمن در منزوی کردن اسلام و اسلام ستیزی اثبات شده چرا که دشمنان اسلام برای منزوی کردن اسلام و ایران، هزینه‌های سنگینی کردند ولی تلاش آن‌ها نتیجه عکس داده است.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: اربعین حسینی (ع) پیام جهانی مکتب شیعه است و هر انسان آزاده و آزاد اندیش از ادیان و فرقه‌های مختلف خود را به این همایش باشکوه رسانده و در اربعین شرکت می‌کنند.

توجه به سیره پیامبر موجب حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

امام جمعه اندیمشک گفت: توجه روش و سیره زندگی پیامبر (ص) موجب ایجاد وحدت و همدلی بیشتر و در ‌‌نهایت حفاظت بهتر از دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌شود.

به گزارشبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ، ، حجت الاسلام و المسلمین نعمت‌اله خدامی، در آیین نمازجمعه اندیمشک، اظهار داشت: شهدای گمنام سرچشمه خوبی‌ها و منبع آگاهی و ترویج راه و روش و ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما در دوران معاصر هستند.

وی افزود: مردم شهر حسینیه اندیمشک با حضوری پرشور و به یاد ماندنی به یاد ده‌ها شهید خود در دوران هشت سال دفاع مقدس وداعی با شکوه با شهدای گمنام این شهر خواهند داشت تا بیش از گذشته بر مسیر پر عزت خود در دفاع از خطی و مشی امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید کنند.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: استکبار ستیزی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت در برابر ناتوی فرهنگی دشمنان، توجه به سلامت و شور انتخابات آتی و ولایتمداری از جمله شاخص‌های جوان دانشگاهی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین خدامی بیان کرد: نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی بیش از گذشته اهداف نظام استکبار برای سلطه معنوی و اقتصادی بر جهان به خصوص کشورهای اسلامی را بیش از گذشته نمایان ساخت.

وی افزود: یکی از علل استقبال گسترده از نامه مقام معظم رهبری در سطح کشورهای غربی، بیان مطالب و موضوعاتی است که تا کنون این کشور‌ها سعی بر اخفا و عدم طرح آنان را داشتند اما این نامه بیش از گذشته ماهیت و اهداف سلطه طلبانه آنان را آشکار کرد.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: دین اسلام دین مهربانی و پیامبر و خاتم الانبیا (ص) آن سرچشمه خوبی‌هاست و اگر سبک و سیاق زندگی این پیامبر عظیم الشان به درستی برای مردم جهان تبیین شود راه حضور گروه‌های تکفیری و حضور و نفوذ دشمنان اسلام برای حضور در کشورهای مسلمان بسته خواهد شد.

وی گفت: توجه به روش و سیره زندگی پیامبر (ص) موجب ایجاد وحدت و همدلی بیشتر و در ‌‌نهایت حفاظت بهتر از دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌شود. 

اعضای شورای شهروقت خود را صرف تخریب یکدیگر نکنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کمال موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ایذه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام رضا (ع) اظهار داشت: سفره‌ای در ماه های صفر و محرم به نام سفره معنویت گسترده خواهد شد که سبب تطهیر روح انسان‌ها می‌شود و در این دو ماه به مرز عصمت نزدیک می‌شوند که به معنای دور شدن از گناه است.

وی با اشاره به عزاداری‌هایی که برای ائمه معصومین برگزار می شود، عنوان کرد: اگر ما برای ائمه اطهار (ع) اشک می‌ریزیم یعنی وجود خود را پاک می‌کنیم ماه‎های صفر و محرم دارای حزن هستند اما غمی که پر از قداست است زیرا چشمی که بر اهل بیت (ع) گریه می‌کند در واقع عبادت می‌کند.

امام جمعه ایذه گفت: کسانی که در روز اربعین به زیارت قبر حسین بن علی (ع) مشرف شدند خوشا به سعادت آنها، دلیل این مهم نیز مشخص است زیرا سبب پاک شدن و نجات انسان‌ها می شود و امیدوارم که افرادی که به این زیارت نرفتند شرفیاب شوند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فرارسیدن شهادت سومین شهید محراب آیت الله دستغیب خاطر نشان کرد: شهید آیت‌الله دستغیب در سال 1360  به شهادت رسید این انسان معلم بزرگی بود که درس های اخلاقی او ناشی از اوج و عروج این مرد بزرگ است.

وی تاکید کرد: این لشکرکشی که نظامیان ترکیه به کشور عراق انجام دادند یک قانون شکنی است که با دستور اردوغان صورت می‌گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ایذه با اشاره به گزارش آمانو در بحث pmd عنوان کرد: این گزارشی که از سوی آمانو اعلام شد در حقیقت  مطالب  در مباحث هسته‌ای  ایران  به خوبی ادا نشد،این یک خود شیرینی بود که از سوی آمانو در مقابل آمریکایی‌ها انجام پذیرفت.

قدرت تحلیل و بصیرت افزایی لازمه فعالیت دانشجویان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ،امام‌جمعه آبادان امام‌جمعه آبادان در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار داشت: آنچه از دانشجوی سیاسی انتظار می‌رود که فهم سیاسی همراه باقدرت تحلیل و بصیرت افزایی را برای خود و اطرافیانش داشته باشد.

یکی از امانت‌هایی که پیامبر اسلام حفظ آن‌ها را به امتش سفارش کرده است مسئله قرآن، شناخت اهل‌بیت و در مسیرشان حرکت کردن است.

وی افزود: منظور از شناخت صرفاً شناخت اطلاعاتی نیست بلکه جایگاه اهل‌بیت در خلقت و رساله و وظیفه‌ای که بر عهده داشتند و همچنین تکلیفی که ما در قبال آن‌ها داریم نیز مؤلفه‌های شناخت را تشکیل می‌دهد.

خطیب نماز جمعه آبادان با اشاره به راه‌پیمایی مردم در ایام اربعین برای زیارت امام حسین (ع) بیان کرد: جمعیت زیادی با پای پیاده در سرما و در بیابان به عشق امامشان حرکت کردند که این موضوع گواه بر حب امام حسین است که بر دل مردم نشسته.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: زیباترین و بالاترین سرمایه اجتماعی را در اربعین امسال مشاهده کردیم و همچنین جا دارد از ملت و دولت عراق به خاطر مهمان‌نوازی تشکر کنیم.

امام‌جمعه آبادان با اشاره به هفته وقف، اعلام کرد: وقف در دین ما از جایگاه خاصی برخوردار است چراکه سیره و سنت اهل‌بیت عصمت و طهارت ما نیز همین بوده است.

وی عنوان کرد: وقف یعنی یک مال را از ملکیت خود درآوردن و صرف امور خیریه کردن. استمرار معنوی انسان در وقف کردن است به این صورت که مثلاً یک مال را برای عزاداری امام حسین، قرآن، پژوهش یا

امور عام‌المنفعه وقف کنیم و تا زمانی که اثری از این وقف وجود داشته باشد صوابش به‌پای فرد می‌رود.

خطیب نماز جمعه آبادان با اشاره به‌روز دانشجو، بیان کرد: آنچه از دانشجوی سیاسی انتظار می‌رود که فهم سیاسی همراه باقدرت تحلیل و بصیرت افزایی را برای خود و اطرافیانش داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها