خبرهای داغ:
امام جمعه آبادان فرمود:

نباید در دانشگاه‌ها برای فتنه‌گری بستر‌سازی شود.

امام جمعه آبادان گفت: دانشگاه‌ها باید محل علم‌آموزی و تحول باشد و نباید برای فتنه گرایی بسترسازی شود.
کد خبر: ۸۶۰۵۵۰۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان،حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید مکانی برای علم‌آموزی و تحول باشد و نباید در این مکان برای فتنه گرایی بستر سازی شود.

وی افزود: وحدت نیاز امروز و فردای کشور است و همه دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در سایه وحدت همه آحاد جامعه به دست آمده است.

امام جمعه آبادان اضافه کرد: هم اکنون وحدت درون کشور از محورهای مهم ترس دشمنان نظام است و آنان از این موضوع به شدت واهمه دارند.

ابراهیمی‌پور با اشاره به ویژگی‌های سنت حسنه وقف، تصریح کرد: فعالیت در حوزه وقف و خدمت رسانی به مردم علاوه بر اجر دنیوی دارای اجر اخروی هم هست و خداوند برای فعالان در این زمینه اجری مضاعف در نظر گرفته است.

امام جمعه آبادان گفت: هر کجا در جامعه مشکلی بوده با کمک واقفان و خیران حل شده و اکنون نیز باید در راستای رفع کمبودهای جامعه سنت حسنه وقف جاری شود.

وی در ادامه با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا(َع)، افزود: امروز شاهد هستیم که برای عزاداری روز شهادت امام رضا(ع) نیز مسلمانان شیعه و سنی با وحدت و در کنار هم با پای پیاده به سمت حرم مطهر آن امام همام در حرکت هستند.

ابراهیمی‌پور خاطر نشان کرد: خدمت به این زائران حرکتی شایسته است که از طرف شیعیان و برادران اهل سنت در حال انجام است.

امام جمعه آبادان در پایان با بیان این که مردم ایران اسلامی مسلمان و عاشق ولایت هستند، بیان کرد: مردم به مقدسات انقلاب خود عشق می ورزند لذا نباید برخی جریانات و افراد کارهایی انجام دهند که مردم را نسبت به خود بدبین کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها