خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان با تأکید بر حمایت همه جانبه مسئولان از واحدهای تولیدی گفت: برای جلوگیری از ضربه زدن به اقتصاد واحدهای تولیدی و در نهایت شهرستان باید زیرساخت های لازم برای آنان تأمین شود.
کد خبر: ۸۶۰۵۴۹۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان به انتشار گزارش آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره موضوع PMD و ارائه آن به شورای حکام اشاره کرد و گفت: این گزارش گرچه با اتهامات جدیدی علیه ملت ایران روبرو شده اما دستاوردهایی برای ایران اسلامی داشته است.

وی اظهار کرد: در این گزارش که نشانه‌هایی از فعالیت‌های مشکوک هسته‌ای ایران بعد از سال ۲۰۰۹ وجود ندارد روشن شد که دنیای غرب تحریم های ظالمانه خود را در چندین سال بدون هیچ پایه و اساس علمی و منطقی علیه ملت ایران روا داشته است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: امروز دنیای غرب نیز اقرار دارد که ایران اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست و پس از تأیید این گزارش، هرچند با نواقص بسیار در روز 24 آذرماه جاری در شورای حکام، برجام اجرایی می شود و5+1 و کشورهای مستبد دیگر نباید خلاف واقع حرکت کنند، گرچه این مستکبرین بارها خلف وعده کرده و نباید به آنان دلخوش بود.

موحدی در ادامه با ابراز گله مندی شدید از قطعی آب شهرک صنعتی تویسرکان، عنوان کرد: متأسفانه چند ماهی شاهد قطعی آب شهرک صنعتی تویسرکان و اختلال در واحدهای تولیدی این شهرک هستیم.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از ضربه زدن به اقتصاد واحدهای تولیدی و در نهایت شهرستان باید زیرساخت های آنان از جمله، آب، برق و به ویژه در این روزها گاز آنان تأمین شود.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: مسئولان باید همه جانبه از واحدهای تولیدی حمایت کنند و به ویژه مسئولان ارشد شهرستان از جمله فرماندار به دنبال آن باشند و بررسی و پیگیری مجدانه ای انجام دهند که چه کسی سبب کوتاهی و قطعی آب شهرک صنعتی تویسرکان شده است که حال تولیدکنندگان برای تولید خود با مشکلات بسیار دسته و پنجه نرم می کنند.

موحدی افزود: می طلبد که مسئولان تذکرات لازم را به افراد حقیقی و حقوقی که برای واحدهای تولیدی مشکل ساز می شوند بدهند تا ما هر روز شاهد کاهش بهره وری از واحدهای تولیدی و یا تعطیلی آنان نباشیم.

وی در ادامه به هفته وقف اشاره کرد و گفت: وقف سنت حسنه ای است که در آن واقف، معامله ای پرسود انجام می دهد و دنیا و آخرت خود را آباد می کند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان تصریح کرد: انسان هایی که برای اجرای سنت پسندیده وقف از جان و مال خود می گذرد به خوبی می دانند که خداوند متعال بهترین وعدها را برای آنان قرار داده است.

موحدی همچنین به 27 آذرماه سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: سعی شود در ایام سالروز شهادت آیت الله مفتح برنامه هایی در خور شخصیت ایشان و با محوریت تبیین، شناساندن و معرفی ابعاد شخصیتی و زندگانی شهید آیت‌الله محمد مفتح برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه شهید مفتح به عنوان پرچم‌دار وحدت حوزه و دانشگاه نقش عظیمی در ارتباط عمیق و تنگاتنگ حوزه و دانشگاه داشتند، عنوان کرد: امروز نیز باید با تأسی به این عالم بزرگوار ارتباط این دو قشر بیش از پیش تقویت شود.

امام جمعه تویسرکان با تقدیر از فرزند شهید مفتح که در حال حاضر نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی است، گفت: خوشبختانه برگزاری برنامه های متنوع و حضور مسئولان کشوری در شهرستان می تواند زمینه لازم برای بررسی مشکلات و پیگیری خواسته ها و مطالبات مردم را فراهم سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات