نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی:

سراب نیازمند ورود خیرین در عرصه مدرسه سازی است

خبرگزاري بسيج: نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و تجلیل از خیرین این عرصه، گفت: سراب و منطقه، نیازمند توجه و ورود خیرین در عرصه مدرسه سازی است.
کد خبر: ۸۶۰۵۴۰۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، مهناز بهمني با بيان اينكه با ساخت مدارس خیر ساز، شاهد فضاهای آموزش مناسب در این منطقه هستیم، افزود: بدون توجه و حمایت های خیرین، در این منطقه فضاهای آموزشی مناسبی نداشتيم.
وی کار برادران مردانی آذر را کار خدای دانست و اظهار داشت: بردان مردانی آذر با ساخت مدارس در سطح کشور خدمات ارزنده ای انجام داده اند که ما شاید نتوانیم زحمات این بزرگواران به خصوص مرحوم حاج غلامرضا مردانی آذر را بجا آوریم.
بهمنی در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به مشکلات بازاریان و اصناف، خاطرنشان كرد: با توجه به درخواست بازاریان در خصوص مالیات توافقی که با اداره کل امور مالیاتی استان صورت گرفت برای نخستين بار در استان، بازریان این شهرستان مالیات خود را در اقساط 12ماهه پرداخت خواهند کرد .

در این آئين از 15خیر مدرسه ساز منطقه مهربان به خصوص خانواده برادران مردانی آذر تجلیل شد.
همچنین با حضور حاج کریم مردانی آذر و مسئولان شهرستانی و استانی، از مدرسه روستای اجیر آباد که توسط خانم محمدی اصل در زمینی به مساحت 96 متر مربع و با هزینه 100میلیون تومان ساخته شده بود، بهره برداری شد.
در این جشنواره علیرضا محمدی اصل برادر خانم محمدی اصل، تعهد ساخت مدرسه چهار کلاسه روستای صومعه را عهده دار شد و خیرین حاضر در این مراسم 40میلیون تومان پول نقد براي تجهیز مدارس منطقه مهربان اهدا کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار