فرمانده سپاه ناحیه فومن:

بسیج یک فرهنگ و موجب حفظ نظام و انقلاب شده است

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ و موجب حفظ نظام و انقلاب شده است گفت: امروز بسیج در هر صحنه ای ورود پیدا کرده دشمن از آن صحنه عقب نشینی کرده است.
کد خبر: ۸۶۰۵۳۸۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن، سرهنگ توشه در مراسم معارفه مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان فومن ضمن تقدیر از سرهنگ پاسدار بهرام حاجی زاده، مسئول اسبق بسیج دانش آموزی که بیش از 3 سال فرماندهی این حوزه مقاومت را بر عهده داشت اظهار کرد: بسیج سازندگی فومن به همت تلاش شورای حوزه و مدیریت ایشان حائز رتبه های برتر استانی گردیده است که امیدواریم این روند ادامه یافته و موفقیت بیشتری نصیب این حوزه و شهرستان شود .

وی با اشاره به نقش بسیج در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز بسیج در هر صحنه ای ورود پیدا کرده دشمن از آن صحنه عقب نشینی کرده است و در واقع بسیج یک فرهنگ است و همین فرهنگ موجب حفظ نظام و بقای انقلاب شده است.

عباس رجب پور رئیس اداره آموزش و پرورش فومن نیز ضمن قدردانی از تلاش و خدمات ارزنده مسئول اسبق بسیج دانش آموزی؛ از همکاری وی طی این مدت تقدیر و تشکر نمود.

وی اضافه کرد: اگر ما به قشر دانش آموز توجه ویژه نماییم هجمه دشمنان در مسائل مختلف در آینده کمتر و تاثیرگذاری آنها بر نسل های بعدی ما کمرنگ خواهد شد و این یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

رجب پور با تاکید بر توجه ویژه به فرهنگ دانش آموزان و فرهنگسازی این قشر عنوان کرد: ما در بسیج تلاش می کنیم فرهنگ ناب اسلام را در جامعه گسترش دهیم و بسیج دانش آموزی مسئولیت سنگینی در این زمینه به عهده دارد و ما نیز در کنار این نهاد برای تحقق اهداف قرار داریم.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار بهرام حاجی زاده، مسئول اسبق بسیج دانش آموزی شهرستان فومن قدردانی و سروان پاسدار یاسر علیدوست بعنوان مسئول حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده دان  آموزی سپاه فومن منصوب شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار