خبرهای داغ:
پیکر شهید محسن مسعودی پس از 32 سال شناسایی شد؛
جمعی از مسئولین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با خانواده شهید محسن مسعودی از شهدای عملیات خیبر دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۶۰۵۳۷۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد ولی زاده در دیدار جمعی از مسئولین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم با خانواده شهید محسن مسعودی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و 6 هزار شهید گلگون کفن استان قم، اظهار داشت: حفظ ياد و خاطره شهداي عزيز ايران اسلامي، نوعي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است و بايد در زمينه معرفی شهیدان به نسل جدید جامعه تلاش فراواني صورت گيرد.

وی با بیان اینکه امروز پرداختن به شهدا، پرداختن به اصل دين و اسلام است، ابراز داشت: این برنامه ها هرچه بيشتر ترويج شود، اسلام بیشتر رواج پیدا خواهد کرد؛ چراکه شهدا متعلق به فرد، گروه، حزب و جناح خاصی نبودند؛ همانگونه كه اسلام متعلق به يك قوم و گروه نيست.

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با بیان این مطلب که خداوند متعال پذیرای شهداست، خاطرنشان ساخت: تكريم شهدا، تكريم خودمان است و برگزاري چنين برنامه‌هايي در راستاي زدوده شدن زنگارها از قلب و جان می باشد.

گفتنی است والدین شهید محسن مسعودی نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداختند.

شایان ذکر است بسیجی شهید محسن مسعودی در تاریخ 18 اسفند سال 62 در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسید و نامش در زمره شهدای مفقودالاثر به ثبت رسید.

گفتنی است پیکر مطهر این شهید پس از نماز باشکوه جمعه، بر دستان مردم شهید پرور استان قم از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تا گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) تشییع خواهد شد.



ارسال نظرات