خبرهای داغ:
شبکه ی استانی سیمای مرکز قزوین به مناسب ایام 28 صفر و شهادت حضرت امام رضا (ع) ویژه برنامه ی تلویزیونی طوبی را پخش می کند.
کد خبر: ۸۶۰۵۳۱۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، این ویژه برنامه با هدف تبیین جایگاه نبوت و نقش پیامبر در هدایت و سعادت بشریت، معرفی ابعاد شخصیتی حضرت امام حسن مجتبی و حضرت امام رضا علیهم السلام، تبیین سیره و روش ائمه ی هدی در طول حیات با برکت شان و نیز تشریح تاریخ زندگانی حضرت امام حسن مجتبی و حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیهم السلام از شبکه ی استانی سیمای مرکز قزوین پخش می شود.
این برنامه شامل بخش های مختلفی است که گفتگوی کارشناسی، گزارش مردمی، نوحه خوانی و مرثیه سرایی، ارتباط تلفنی با گزارشگران در مشهد و انتقال حال و هوای معنوی حرم حضرت امام رضا علیه السلام  به مخاطب از جمله مهمترین بخش های آن است.
همچنین ویژه برنامه ی طوبی با رویکردی چند جانبه تاریخ زندگی حضرت امام حسن و امام رضا علیهم السلام در مدینه و طوس، اوضاع اجتماعی ـ سیاسی بنی امیه و بی عباس در زمان ائمه ی هدی و نیز ولایت عهدی حضرت رضا (ع) ، نقش امام رضا در تبیین مذهب گهربار تشیع در شرق ایران و معرفی اصحاب آن حضرت در ایران را تشریح می کند.
ویژه برنامه ی تلویزیونی طوبی به تهیه کنندگی مهدی احمدی به مدت 60 دقیقه از امشب به مدت سه شب از شبکه ی استانی سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها