خبرهای داغ:
فرماندار تاکستان گفت:اهالی مردم شهرستان ضمن پذیرایی گرم از مسافران درخواست میزبانی از مسافران گرفتار در برف در منزل مسکونی خود را داشتند که این کار ستودنی است.
کد خبر: ۸۶۰۵۳۱۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

ایرج حیدری فرماندار تاکستان در گفتگو با خبرنگار بسیج تاکستان عنوان کرد:بیش از 5هزار مسافر گرفتار شده برف در مساجد و حسینه ها ی تاکستان اسکان اضطراری شدند و امکانات لازم از جمله فضای گرم و مناسب، پتو، جیره خشک و غذای گرم در اختیار مسافران در راه مانده قرار گرفت.

فرماندار تاکستان به اسکان و پذیرایی از مسافران گرفتار شده در برف طی دو روز گذشته در 27مسجد و حسینه اشاره کرد و افزود: پذیرایی از مهمان با توریع صبحانه،نهار و شام طی دو روز با کمک و یاری بسیجیان شهرستان توزیع شد و امکانات لازم رفاهی و گرمایشی در اختیار مسافران در راه مانده قرار گرفت.

وی ادامه داد: تاکستان در حالی پذیرایی بیش از 5هزار مسافر را شرایط کولاک شد که تمامی خدمات رفاهی به در راه مانده ها به صورت رایگان و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام شد.

فرماندار تاکستان با اشاره به یاری همه جانبه شهروندان تاکستانی افزود:طی دو روز کولاک و برف شدید هتل ها و مهمان پذیرهای تاکستان به صورت صلواتی خدمات به مسافران ارائه دادند.

حیدری به حضور پزشک در اسکان از مسافران اشاره و افزود: خدمات درمانی از قبیل ویزیت و ارائه دارو نیز به صورت رایگان از مسافران انجام گرفت.

وی گفت: استاندار قزوین ضمن بازید از اسکان مسافران اعلام رضایت کردند و از تمامی دستگاه های اجرایی تاکستان تقدیر نمودند.

وی گفت:مسئولان شهرستان با برنامه‌ریزی و تعیین وظایف به هر ارگان مسئول در مدیریت بحران توانستند به خوبی در امر تسهیل مشکلات مردم موفق شوند.
فرماندار تاکستان گفت: شهرداری تاکستان با تعطیل کردن کارهای خدماتی شهری به کمک در راه مانده ها شتافت و کمک شایانی به هموطنان کردند که جای تقدیر دارد از مردم و جوانان که به صورتی گروهی و داوطلبانه با لودر شخصی اقدام به بازگشایی مسیر سه راهی شامی شاپ کردند تقدیر می کنم.

نماینده عالی دولت ضمن تقدیر ویژه از شهروندان تاکستانی در یاری دستگاه های اجرایی طول بحران کولاک دو روز گذشته گفت: من دست مردم تاکستان را می بوسم که صمیمانهما را در یاری کردند و دست مسافران در راه مانده را گرفتند و حتی درخواست میزبانی از مسافران گرفتار در برف در منزل مسکونی خود را داشتند که از همه شهروندان تاکستانی تقدیر و تشکر می کنم.

فرماندار تاکستان در پایان ضمن تقدیر از تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان از ستاد بحران، سپاه و بسیج،نیروی انتظامی، شهرداری، هلال احمر به صورت ویژه از شهروندان تاکستانی تقدیر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها