استقبال از دختران مدال آور استان مرکزی درمسابقات آسیایی کاراته

در این آیین که با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستان اراک و خانواده های ورزشکاران برگزار شد از شش ورزشکار اعزامی به این رقابت ها که با دست پر برگشته بودند، استقبال شد.
کد خبر: ۸۶۰۵۲۶۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ورزش استان مرکزی هم اکنون بهترین شرایط را به لحاظ قهرمانی در طول تاریخ فعالیت خود دارد.
سعید ملکی افزود: به همت باشگاه شهرداری اراک، آلومینیوم سازی، شهرداری ساوه، هپکو اراک و سایر بخش ها ورزشکاران این استان در رشته های مختلف از جمله بسکتبال، هندبال، سپک تاکرا، فوتبال و والیبال در لیگ های برتر، دسته یک و دسته دو حضور پررنگ دارند و مدام در حال افتخار آفرینی هستند.
وی اظهار کرد: همچنین ورزشکاران این استان در عرصه برون مرزی نیز افتخارات زیادی را کسب کرده اند وچهار مدال رنگی در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه توسط دختران این خطه از کشور بخشی از این افتخارات است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: این توفیقات حاصل کار گروهی، هماهنگی بین هیات ها، باشگاه های ورزشی، مدیریت شهری، مسئولان دستگاه ها و اداره کل ورزش و جوانان استان است و باید روز به روز نیز افزایش یابد.
رئیس هیات کاراته استان مرکزی نیز در این آیین گفت: شش نفر از دختران کاراته کا استان مرکزی در ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در اندونزی حضور یافتند و برای کشور و این استان افتخار آفریدند.
جمشید زند افزود: از این تعداد چهار نفر موفق به کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز شدند.
وی بیان کرد: تیم کاراته جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه به مقام نایب قهرمانی رسید که دختران استان مرکزی نیز سهم عمده ای در این افتخار داشته اند.
ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از پنجم تا 11 آذرماه جاری در اندونزی برگزار شد و پرنیان قبادی در بخش کومیته مدال طلا، محدثه گودزری در بخش کاتا و فاطمه براتی در بخش کمیته مدال نقره و زینب رنجبر در بخش کومیته مدال برنز این مسابقات را به عنوان ورزشکاران استان مرکزی در این رقابت ها به گردن آویختند.
رقابت های آسیایی و اقیانوسیه اندونزی با حضور 30 کشور برگزار شد.
بیش از چهار هزار نفر از بانوان استان مرکزی در رده های سنی مختلف به صورت سازمان یافته در رشته کاراته فعالیت دارند
ارسال نظرات