پاسخ قاطع نجمه خدمتی،قهرمان بسیجی به رسانه های خارجی
نجمه خدمتی قهرمان بسیجی تیراندازی کشورمان در پاسخ به رسانه های خارجی گفت :حجاب افتخار ما مسلمانان است.
کد خبر: ۸۶۰۵۲۴۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، یکی از نکات بارز و جالب توجه در این رقابت های برون مرزی برای ورزشکارن بانو، موفقیت یک ورزشکار مسلمان و محجبه در بالاترین سطح از رقابت های ورزشی است که سوژه رسانه های خبری و خبرنگاران حاضر در بازی ها شده است.

نجمه خدمتی تیرانداز ملی پوش کشورمان که علاوه بر کسب مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون و دانشجویان جهان، سهمیه المپیک را نیز کسب کرده است، عضو باشگاه مقاومت بسیج است. خدمتی درباره موفقیت هایش گفت: خانم های ایرانی همیشه در مسابقات زحمات زیادی می کشند که شاید خیلی به چشم نیاید اما در این مسابقات همه عملکرد خانم های ایرانی را دیدند و شاهد درخشش ورزشکاران پر تلاشمان در این بازی ها بودیم. خوشحالم که افتخارات بسیار خوب و ارزشمندی کسب کردیم.

قهرمان و ورزشکار موفق بسیجی اضافه کرد:هدف بعدی من مدال طلای المپیک است و از الان فقط تمرین می کنم برای طلای المپیک. آرزو و هدفی غیر از این ندارم و امیدوارم با تلاش زیاد بالاخره به این هدف دست پیدا کنم.

خدمتی در ادامه پیرامون حضورش در باشگاه مقاومت و همینطور پایگاههای بسیج گفت:من ورزش را از همین پایگاه ها آغاز کردم و باشگاه مقاومت تاثیر زیادی در پیشرفت من داشته است. البته با توجه به فشردگی تمرینات و مسابقات فرصت زیادی برای حضور در پایگاه بسیج پیدا نمی کنم اما به عنوان یک ورزشکار بسیجی خوشحالم که برای کشورم موفقیت های ارزشمندی به دست آورده ام.

وی همچنین در خصوص سوال خبرنگاران رسانه های خارجی پیرامون حجاب و پوشش ورزشکاران مسلمان گفت:این برای اولین بار نیست که با این سوال مواجه می شویم. پیش از این هم بارها چنین صحبت ها و سوالاتی مطرح شده اما به آنها گفتیم حجاب هیچ محدودیتی برای ورزشکاران مسلمان نیست و هیچ مشکلی برای ما ایجاد نمی کند. ما به حجاب اسلامی پایبند هستیم و با همین حجاب همواره موفق و افتخار آفرین بودیم. من به این حجاب افتخار می کنم و خوشحالم به عنوان یک بانوی ورزشکار و مسلمان با پایبندی به حجاب خودم در رقابت های برون مرزی حاضر می شوم و به بالاترین افتخارات دست پیدا می کنم.
ارسال نظرات