خبرهای داغ:
فرمانده سپاه دزفول گفت: با حضور پرشور مردم و مسئولان محلی، آیین تشییع پیکر شهید «مجتبی ابوالقاسمی» در دزفول با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۵۱۵۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج حوزستان،عبدالامیر محتشمی راد  اظهار داشت: شهید سید مجتبی ابوالقاسمی یکی دیگر از فرزندان دزفول نیز به جمع شهدای مدافع حرم در جبهه‌های مقاومت پیوست.

وی افزود: این شهید والامقام پس از امیرعلی هیودی، دومین شهید مدافع حرم دزفول است که به مقام شهادت نائل آمده و آسمانی شد.

فرمانده سپاه دزفول عنوان کرد: بسیجی شهید سیدمجتبی ابوالقاسمی پیش از نائل آمدن به مقام شهادت فرمانده گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا ناحیه مقاومت بسیج دزفول بوده است.

وی گفت: این شهید والامقام در دفاع از حریم عصمت و طهارت (ع) و پس از در درگیری با کوردلان تروریست وهابی در سوریه زخمی و بر اثر شدت جراحات به فیض شهادت نائل آمد.

محتشمی راد بیان کرد: زمان ورود پیکر مطهر این شهید به دزفول و زمان و مکان مراسمات تشییع این شهید والامقام پس از ورود به شهرستان به اطلاع مردم ولایت مدار و شهید پرور دزفول خواهد رسید.

وی افزود: این مراسم با حضور پرشور مردم و مسئولان محلی در دزفول با پیش بینی اجرای ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی برگزار و با شهید ابوالقاسمی وداعی ماندگار خواهد شد.

فرمانده سپاه دزفول عنوان کرد: اولین شهید مدافع حرم دزفول، شهید امیرعلی هیودی نیز در 14  آبان امسال در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) آسمانی شد و پیکر پاک و مطهرش پس از دو هفته با حضور تاریخی مردم دزفول تشییع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها