خبرهای داغ:
روه فعالیت​های قرآنی: ۱۱ منتخب مرحله استانی مسابقات قرآن مدهامتان از خوزستان در مرحله کشوری این مسابقات در اصفهان شرکت می​‌کنند.
کد خبر: ۸۶۰۵۱۲۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حسین براتی مسئول دبیرخانه کانون​های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان  خاطرنشان کرد: مرحله کشوری دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد از 24-26 آذر در اصفهان برگزار خواهد شد و از استان خوزستان 11 نفر از منتخبان مرحله استانی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی یادآوری کرد: مرحله استانی این مسابقات در خوزستان چهارشنبه، 27 آبان‌ماه در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های ترتیل، قرائت، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل و اذان برگزار شد.

براتی گفت: در رشته قرائت سه نماینده از خوزستان در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان شرکت می​‌کنند که به ترتیب کاظم آذرپیرا از شهرستان اهواز، ایوب تمیمی از شهرستان اهواز و عدنان مؤمنین از خرمشهر هستند. پیش از این صالح دغاغله از شهرستان اهواز به عنوان نفر سوم این رشته معرفی شد که امکان حضور وی در این مسابقات وجود نداشت از این رو نفر بعدی جایگزین این قاری شد.

مسئول دبیرخانه کانون​های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان ادامه داد: در رشته ترتیل، رحیم شریفی از شهرستان اهواز، در رشته حفظ کل قرآن کریم علی سالمی پور از شهرستان آبادان و علی ظفری فر از شهرستان دزفول، در رشته حفظ 20 جزء سید علی موسوی​‌زاده از شهرستان رامشیر، در رشته حفظ 10 جزء محمد سیلاوی از شهرستان اهواز و در رشته اذان مهدی سیاحی از شهرستان هویزه جهت حضور در مرحله نهایی این مسابقات معرفی شدند.

وی گفت: از میان برگزیدگان بخش بانوان، فاطمه توحیدی پور از شهرستان دزفول نماینده استان در رشته حفظ کل قرآن کریم و بتول موسوی جابری از شهرستان شوش نماینده استان در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم در این مسابقات خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها