حمیدرضا
در دیدار با خانواده های معظم شهدا مطرح شد؛
فرمانده گردان 119 امام حسین(ع)دهلران گفت: تکریم خانواده های شهدا یک وظیفه همگانی و رسالت دینی است.
کد خبر: ۸۶۰۵۰۲۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ; فرمانده گردان 119 امام حسین(ع)دهلران به همراه فرمانده حوزه شهری شهید امینیان سپاه ناحیه دهلران و جمعی از کارکنان پایور این گردان از خانواده معظم 3 تن از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس دهلران دیدار کردند.

براساس این گزارش؛ سرگرد پاسدار جمشید علیجانی فرمانده گردان 119 امام حسین(ع)دهلران در گفت و گویی با خبرنگار ما اظهار کرد: فرزندان ولایی این مرز بوم در راه این نظام خود را فدا کردند و قطعاً همیشه آنها زنده اند و در منزلت و جایگاه بالایی نزد خداوند متعال قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه همه مسئولین این است که از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت و پاسداری کنیم، افزود: گردان 119 امام حسین(ع)دهلران در راستای تکریم خانواده های معزز شهدا و دستورالعمل اجرایی مهر ولایت سرکشی و دیدار با خانواده شهدا را دستور کار خود دارد.

فرمانده گردان 119 امام حسین(ع)دهلران با بیان اینکه آرامش وامنیت امروز ما مدیون خون شهدای گرانقدر این مرزبوم است، تصریح کرد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ روحیه شهادت طلبی و فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم خانواده های معظم شهدا یک وظیفه همگانی است.

در این دیدارها مشکلات خانواده های شهدا مورد بررسی و با اهدا لوح و هدایایی از آنها تجلیل شد.


ارسال نظرات