استاندار سمنان به اتفاق جمعی از مسئولین از مرکز سرای نور سالمندان سمنان و مرکز نگهداری مقداد که در آن فرزندان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست نگهداری می شوند، بازدید كرد.
کد خبر: ۸۶۰۵۰۱۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، محمدرضا خباز استاندار سمنان در دیدار با سالمندان مرکز نور سمنان ضمن اهدای گل به سالمندان با آنان گفتگو و از وضعیت رسیدگی آنان جویا شد.

وی در جمع کادر و پرسنل این مرکز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنان گفت: مددجویان و سالمندان حاضر در این مرکز مستوجب بهترین خدمتها هستند، خدمت به سازمان بهزیستی دارای ارزش و منزلت خاصی است چون به افرادی خدمت می کنید که زبان انتقاد یا تشکر ندارند ولی دلها و قلب های بزرگی دارند.

خباز ادامه داد: هر چقدر خدمت با خلوص تر باشد ارزشمندتر است و خدمت در سازمان بهزیستی دارای اجر و قرب است که خداوند درهمین دنیا اجرش را با داشتن فرزندان صالح می دهد.

وی گفت: خداوند بزرگ می فرماید به اندازه یک مثقال خدمت و کار خوب اجر اخروی دارد و کسانیکه در این دنیا کار خیر می کنند خداوند به آنان مدال خردمندی می دهد.

همچنین استاندار سمنان از مرکز مقداد و شمیم که در آن کودکان بد سرپرست و بی سرپرست نگهداری می شوند حضور یافت و با اهدای گل آنان را مورد تفقد قرار داد و در یک فضای صمیمی با آنان گفتگو نمود.

استاندار سمنان خدمت به این کودکان را ارزشمند برشمرد و افزود: اگر در دوره خدمتی بهترین دوران را بر شمارم و دوران خدمت در بهزیستی است که از دیگر جاها ارزش والایی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها