خبرهای داغ:
کارشناس امور مذهبی گفت: باید یاد شهدا را زنده نگه داریم زیرا آنچه امروز داریم، ثمره خون شهیدان است.
کد خبر: ۸۶۰۴۹۸۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مراسم یاد بود شهید حمید سیاهکالی مرادی با حضور مشاور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) و هیئت همراه، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و هیئت همراه، امام جمعه الموت، رئیس آموزش و پرورش معلم کلایه، بخشدار الموت شرقی و غربی، بسیجیان و مردم حومه الموت در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر رازمیان برگزار شد.

حجت الاسلام حسین محمد زاده کارشناس امور مذهبی استان قزوین در این مراسم گفت: کسی که نماز شبش ترک نشود او مصطفی خداست و خداوند در سوره فصلت می فرماید: کسانی که گفتند پروردگار ما الله است و استقامت بورزند، ملائک بر آنها نازل می شود و با انسان ها هم کلام با آنهامی شوند.

وی خاطر نشان کرد: انسانها سه دسته اند که دسته اول از ابتدا خداوند را قبول ندارند و خدای نفس خویش را اعلم کرده اند و دسته دوم بر این باورند که پروردگارشان الله است و استقامت ندارند تا جایی که منقعت آنها باشد استقامت دارند بودند افرادی که قالو ربنا الله گفتند اما ثم الستقامو نداشتند.

محمد زاده با بیان اینکه کسانی که مسیرشان در ملکوت ادامه خواهد داشت و خالق خودشان را در هیچ برهه ای کمرنگ نمی کنند، عنوان کرد: شهید سیاهکالی مرادی و همه شهدا از این دسته اند که برای دفاع از دین از همه چیز خود گذشتند و پا به عرصه حق علیه باطل پرداختند.

این کارشناس مذهبی تأکید کرد: ما مبلغین و سفیران شهدا هستیم و باید آنها را به جامعه بشناسانیم که با برگزاری این مراسمات و یابود ها و بیان خاطرات و ویژگی های شهداء این امر محقق می شود.

وی در خاتمه یادآور شد: خداوند می فرماید هر کس دنبال من بگردد و من را پیدا کند، من را می شناسد و عاشق من می شود و در قبال آن خداوند هم با این بنده های خوبش معامله می کند و اجر آنها را خودش می دهد.

هر آنچه امروز داریم، ثمره خون شهیدان است

هر آنچه امروز داریم، ثمره خون شهیدان است

هر آنچه امروز داریم، ثمره خون شهیدان است

 

1004/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها