ریاست سازمان بسیج اساتید کشور در بوشهر :

پشت پرده نامه نگاری‌های رئیس دولت اصلاحات با آمریکایی‌ها

آقای روحانی به صورت تلفنی با رئیس جمهوری آمریکا صحبت می‌کند. از آقای دکتر روحانی عزیز سوال شد آقای اوباما را چگونه دیدید می‌گویند انسانی نجیب !!!
کد خبر: ۸۶۰۴۹۸۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱





به مناسبت روز دانشجو ؛ روز گذشته گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی استان در دانشگاه خلیج فارس بوشهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ؛ رئیس بسیج اساتید کشور در ابتدا با عرض تسلیت دهه آخر صفر و ضمن‌گرامی داشت 16 آذر ماه ،این روز را نماد مبارزه با ظلم و استکبارنامید.

سهراب صلاحی ؛ رئیس بسیج اساتید کشور

*روز 16 آذر سال 1333 بزرگترین پرونده ایران قبل از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی بعد از انقلاب اسلامی تبدیل شد و الی الخصوص بعد از 2011 و شاید بعد از فروپاشی شوروی به یکی از بزرگترین پرونده‌های سیاسی دنیا تبدیل شد.

* بسیج یعنی آن جمعیت مردمی ،که ضامن ساری و جاری شدن روح انقلاب در کالبد نظام است به‌همین جهت انقلاب هیچ وقت تمامی‌ نخواهد داشت و حال کسانی که این اندیشه را دارند عمق انقلاب اسلامی را درک نکرده‌اند.

*آمریکایی ها در 28 مرداد 32 وارد حیات سیاسی ایران شدند و جای انگلستان را گرفتند و با وجود اینکه به دکتر مصدق اصرار شد که به این آمریکایی ها اعتماد نکنید و خوش بین نباشید ولی
متاسفانه توجه نکرد و این غفلت را مرتکب شد وطی سفری که به آمریکا داشت 27 روز مهمان رئیس وقت آمریکا شدو با آمریکا دوست شد و مصدق می گفت آمریکایی ها طرفدار حقوق ملل هستند و از ما در مقابل انگلیسی ها حمایت می کنند.

*شما مردم ولایت مدار استان بوشهر زخم‌های چرکین استعمار پیر انگلستان را بیش از دیگر استان‌ها لمس کرده‌اید.انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب در طول تاریخ است.

*آمریکایی‌ها در عراق آمدند و گفتند که ما آمده‌ایم تا انقلاب اسلامی را مهار کنیم بعد از جنگ عراق علیه ایران طرح مهار دوگانه علیه ایران و عراق توسط کلینتون رقم خورد جمهوری اسلامی به خاطر کیاست مسئولین بخصوص رهبری عزیز از تحریم‌ها سربلند بیرون آمد و تحریم را مایه پیشرفت خود قرار داد و اما در عراق تحریم‌ها توانستند در یک قدم 500 هزار کودک را بکشد و امریکایی‌ها حتی از ورود واکسن به عراق جلوگیری می‌کردند. اما سفیر آمریکا گفت برای برنامه‌هایی که ما در خاورمیانه داریم این تلفات چیز کمی است.

*در سال 2003 دولت ما در سقوط کابل به آمریکا کمک کرد در شورای عالی امنیت خیلی‌ها به آقای خاتمی گفتند این کار را نکن ولی آقای خاتمی گفت آمریکا زخم خورده است و بالاخره باید کاری بکنیم که به ما آسیب نزند دستور داد که طرفدار جمهوری اسلامی درشمال افغانستان آمدند کابل را تصرف کردند و تحویل آمریکایی‌ها دادند.

*اما جواب آمریکا بلافاصله این بود که ایران را محور شرارت قرارداد و اما کار دومی که آقای خاتمی کرد نامه‌ای به آقای بوش نوشت و من فکر نمی‌کنم هیچ دولتی در ایران آن تعهدی که آقای خاتمی به آقای بوش قول داده بود که انجام بدهد ، را بتواند انجام دهد. اما جمهوری اسلامی این نامه که ذلت بار بود را انجام نداد و اما قول خاتمی به امریکا این بود که ما به شما کمک می‌کنیم که حزب الله خلع سلاح شود و به شما  کمک می کنیم که در عراق دولت موافقت با شما روی کار بیاید، ما اسراییل را به رسمیت می‌شناسیم و شما دولت فلسطین را به رسمیت بشناسید و ما مسائل مربوط هسته‌ای را شفاف و حقوق بشر را رعایت می‌کنیم.

*هشت صد هزار زن بی سرپرست در عراق بابت جنگ آمریکا در عراق وجود دارد و پانصد هزار  نوزاد ناقص الخلقه بابت اورانیوم غنی شده استفاده شده توسط آمریکا در عراق وجود دارد که میلیون‌ها سال اثر این مواد در منطقه باقی خواهد ماند.

* آقای روحانی به صورت تلفنی با رئیس جمهوری آمریکا صحبت می‌کند. از آقای دکتر روحانی عزیز سوال شد آقای اوباما را چگونه دیدید می‌گویند انسانی نجیب !!! آیا یک روزی هست که که دست اوباما به خون مردم آغشته نشود؟؟ بعد از آن خانم وندی شرمن آمد و گفت مردم ایران دی ان ای آن‌ها خراب است باید اصلاح نژاد شوند .آیا ما نژادمان خراب است یا شما ؟؟ آمریکایی‌ها از نسل شرورترین انسان‌های اروپایی بودند که وقتی آمریکا کشف شد اروپایی‌ها برای اینکه از شر آن‌ها خلاص شوند آن‌ها را به آمریکا فرستادند.

*دولت مفلوک عربستان که اگر همین بوشهر حرکت کند ظرف مدت یک هفته‌ای کارش را تمام می‌کند در جایی که هر جنبنده‌ای باید امن باشد انسان‌های زنده را با لودر در کامیون انداختند و کشتند به طوری که پوستشان به هم چسبید و قابل شناسایی نبودند اما آقای هاشمی و روحانی گفتند که ما حاضریم به عربستان برویم ، تلفن می زدند و جواب تلفن آنها را نمی‌دادند آقای ظریف 4بار تقاضای دیدار با وزیر مفلوک عربستان را می‌کند ولی جواب او را نمی‌دهند.

* ما الان در سوریه ایم یعنی همسایه آمریکا ایران مبانی نظری برتری دارد که رئیس جمهوری مثل پوتین را به تعظیم وا می‌دارد.

 

منبع: سوک

ارسال نظرات
آخرین اخبار