فرماندهان پایگاه های بسیج برادران و خواهران به همراه جمعی از مسئولین هلال احمر با حضور در منزل خانواده شهدای روستای پیربلوط به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۸۶۰۴۹۷۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ ابراهیم عسگری، فرمانده پایگاه مقاومت شهدای پیربلوط، گفت: آموزش امداد و نجات و کمک های اولیه با حضور جمعی از مدیران و روحانیون سازمان هلال احمر در مدارس ابتدایی و راهنمایی روستای پیربلوط برگزار شد.

وی، افزود: دیدار با خانواده شهیدان عباس قاسمی، عبدالحمید قاسمی، عباس خلجی، غلامعلی، سبزعلی و قدمعلی کریمی از دیگر برنامه های این روز بود.

عسگری، ادامه داد: در این دیدارها، حجت الاسلام جعفری، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، حیدریان، رئیس سازمان هلال احمر شهرستان شهرکرد به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان هلال احمر به همراه، فرمانده پایگاه بسیج خواهران پیربلوط و گروهی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند.

حجت الاسلام جعفری ضمن قدرانی از خانواده شهداء گفت: به فرموده ی حضرت امام خمینی(ره)، شهداء شمع محفل بشریتند و پدر و مادر شهداء برکت و چشم و چراغ کشور و روستاها می باشند.

وی، افزود: گذشت و ایثار و صبر را را باید از این پدر و مادرهای شهدا یاد بگیریم و تنها کاری که ما برای این خانواده می توانیم انجام بدهیم فقط دیدار و یادگیری شجاعت و صبر و پاکی از اینان می باشد.

گفتنی است: اقامه نماز جماعت در مسجد جامع پیربلوط و بدرقه اعضای هیئت ثارالله پایگاه بسیج این روستا به مقصد مشهد مقدس در ادامه این دیدارها انجام شد.

ارسال نظرات