خبرهای داغ:
همزمان در روز شهادت امام رضا(ع):

پخت غلور نذری برای 8 هزار نفر از عزاداران در امامزادگان باقریه(ع) بیرجند

رئیس اوقاف و امور خیریه بیرجند از پخت غلور نذری برای 8 هزار نفر از عزاداران امام رضا(ع) در امامزادگان باقریه (ع) بیرجند خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۴۹۴۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی با اشاره به اهميت مسئله وقف در نزد مسلمانان و ساير مذاهب آسمانی، گفت: برای ارتقای جايگاه موقوفات در جهان و همچنين همه گير كردن اين سنت حسنه نزد تمام مسلمانان نيازمند عزم راسخ مسئولان است كه با برنامه‌ريزی مناسب در صدد اجرای منويات مقام معظم رهبری در اين خصوص گام بردارند.

وی پرداخت به مسئله وقف را از ضروريات مهم در دوران كنونی دانست و افزود: برای ترويج سنت حسنه وقف در جامعه و به خصوص در ميان نسل‌های آتی بايد تمهيداتی از سوی مسئولان اندیشیده شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه بیرجند گفت: وقف ثمرات معنوی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بسیاری برای جامعه به همراه دارد و توسعه وقف به نشر دین کمک می کند.

دادخدا خدایی با اشاره به اهمیت وقف در جامعه، اظهار کرد: به همین دلیل استکبار جهانی در جریان تهاجم فرهنگی خود علیه کشور تلاش می کند، پایگاههای مهم و مردمی مساجد، نماز جمعه و آیین های مذهبی را کمرنگ جلوه دهد.

وی ادامه داد: اگر مردم در زمینه وقف از علما مشاوره بگیرند تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت و موقوفات نیز در مسیر اصلی خود مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار