راوي سيره شهدا:

شهدا با اخلاق الهي و انساني مأنوس بودند

راوي سيره شهدا با تأكيد بر سازندگي نفساني گفت: انس با اخلاق الهي و انساني ويژگي برجسته رزمندگاني است كه به درجه شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۸۶۰۴۹۲۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت الاسلام سيد محمد ميرعلي اکبري از راويان سيره شهدا در گردهمايي اخلاقي- بصيرتي كه با حضور پاسداران سپاه استان سمنان در حسينيه ثارالله اين يگان برگزار شد، صبر و بردباري را يكي از زينت هاي انسان نام برد و اظهار داشت: صبر در معصيت و اطاعت الهي يكي از مهمترين اقسام صبر است كه اگر انسان در اين راه استقامت ورزد، چه بسا به درجات و مقامات عاليه انساني و الهي دست مي يابد.

وي با بيان اينكه مدال ياري و سربازي امام زمان(عج) بر گردن افرادي آويزان مي شود كه ترس و واهمه اي از طعنه و سرزنش ديگران ندارند و همواره به سازندگي نفساني خود مي پردازند، افزود: انس با اخلاق الهي و انساني ويژگي برجسته رزمندگاني است كه به درجه عاليه شهادت نائل آمدند.

راوي سيره شهدا اظهار داشت: شهدايي همچون عبدالحسين برونسي و شهيد چيت سازان و بابايي ها ابتدا فرمانده دلشان شدند كه توانستند به محض شنيدن فرمان وليشان اطاعت امر كنند و در حقيقت آنان در جدال با خود پيروز و سربلند بودند و ابتدا روي ميدان مين نفسشان رفتند.

حجت الاسلام ميرعلي اكبري افزود: دشمنان نمي خواهند حرفي از امام خميني(ره)‌ باقي بماند و چشم ديدن حقانيت اسلام را ندارند و به همين دليل با دين جنگ دارند؛ ‌چرا كه دين اسلام استكبارستيز،‌ مدافع مظلومان و مستضعفان جهان و عدالت خواه و عدالت طلب است.

وي با بيان اينكه آنچه كه روشن كننده چراغ راه است با عالم زيستن است و آن هم با عالمي عابد و عارف افزود: بايد در تمام طول زندگي پيام رسان راه اباعبدالله الحسين(ع) بوده و مثل غيث پيام‌رسان انقلاب باشيم.

راوي سيره شهدا گفت: خيلي ها امروز در راه هستند؛ اما بي تفاوت هستند و اين نوع رفتار بسيار خطرناك است؛‌ بنابراين بايد با بصيرت و آگاهانه سيلي محكم به دهان ياوه گويان و دشمنان انقلاب و اسلام بزنيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار