معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: در آینده‌ای نزدیک بیمارستان ۳۸ تختخوابی شهرستان بهاباد به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۶۰۴۸۷۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: علی دهقان در حاشیه بازدید از مرکز درمان بستر شهرستان بهاباد اظهار داشت: بیمارستان تخصصی 38 تختخوابی بهاباد به عنوان نخستین بیمارستان شهرستان به زودی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به محرومیت منطقه و مسافت طولانی با نزدیک‌ترین مرکز درمانی بیان کرد: تاسیس و راه‌اندازی بیمارستان از خواست‌های اصلی مردم و مسئولان این منطقه از دولت بود که با پیگیری‌های انجام شده و نیاز منطقه، موفق به اخذ پروانه تاسیس و بهره‌برداری بیمارستان 38 تختخوابی با بخش‌های داخلی، اطفال، جراحی و زنان شدیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل خوبی که بین دانشگاه و ادارت این شهرستان وجود دارد، امیدواریم زیرساخت‌های لازم در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم شود و مردم این منطقه از وجود بیمارستان تخصصی بهره‌مند شوند.

دهقان ادامه داد: این بیمارستان از بخش‌های داخلی مردان و زنان، اطفال، جراحی، زنان، دیالیز و رادیولوژی برخوردار است و 4 پزشک متخصص در این بیمارستان فعالیت خود را شروع کرده‌اند.

 

ارسال نظرات