پژوهشگر قرآنی در گفت و گو با بسیج؛

والدین قرآنی الگوی رفتاری فرزندان خود هستند/عالم بی عمل همچون زنبور بی عسل است

سکینه فلاح دار گفت: پدر ومادر قرآنی با رفتار و کردار خود کودکان را مشتاق کلام و وحی الهی می کنند همان گونه که پیامبر (ص)الگوی یک انسان کامل است.
کد خبر: ۸۶۰۴۸۶۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سکینه فلاح دار در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص تاثیر قرآن  در زندگی و حفظ سبک زندگی اسلامی، قرآن را همچون واکسنی جهت جلوگیری از تهاجمات فرهنگی دانست و اظهار داشت: انسانی که متولد می شود با تمسک به کلام خدا و اهل بیت در مسیر فطری خود قرار می گیرد.

وی افزود: همنشینی با قرآن موجب می شود انسان از راه به بیراه متمایل نشود و این خود می تواند در برابر جلوگیری از گسترش تهاجمات فرهنگی در کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

این بانوی پژوهشگر در پاسخ به این پرسش که راهکار صحیح در جهت تشویق فرزندانمان در فراگیری قرآن چیست؟ چنین گفت: به نظر من بهترین راه در این زمینه الگوی رفتاری می باشد چراکه پدر ومادر قرآنی با رفتار و کردار خود کودکان را مشتاق کلام و وحی الهی می کنند همان گونه که پیامبر (ص)الگوی یک انسان کامل است.

وی در ادامه از عالم بی عمل به زنبور بی عسل یاد کرد و گفت: آموختن علومی که بدون عمل باشد مفید نیست پس زمانی ک یک قران آموز با مفاهیم قرآن آشنا می شود اگر این آموزش بدون عمل باشد فایده ای نخواهد داشت.

وی با اشاره به آیه 5 سوره جمعه افزود: همچون کسی که علم تورات به آنها نهاده شد ولی آنان را حمل نکردند و برخلاف ان عمل نمودند و مثل حماری که بار کتابها بر پشت کشد و از آن هیچ نفهمد و بهره ای نبرد.

خبرنگار افتخاری:ملاداودی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار