خبرهای داغ:
سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: 173 نفر از فرهنگیان استان قزوین در فراخوان اولین همایش علمی– ملی تربیت شرکت نموده اند.
کد خبر: ۸۶۰۴۸۴۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: همایش علمی– ملی تربیت توسط معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: فراخوان اولین همایش علمی– ملی تربیت از طریق نامه اداری و سایت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین به نواحی و مناطق استان اطلاع رسانی شده است و تاکنون تعداد 173 مقاله از فرهنگیان استان جمع آوری و به دبیرخانه همایش در اداره کل آموزش و پرورش استان قم ارسال گردیده است.

سالار قاسمی محورهای همایش را شامل 9 بخش عنوان کرد و گفت: تعیین نسبت تربیت اسلامی با ساحت های ششگانه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین ، تربیت از منظر دینی ، تعیین الزامات براساس مبانی نظری در زیر نظام های ششگانه سند تحول بنیادین ، تربیت و امور دینی ، تربیت و فناوری های نوین ،‌ روش شناسی تربیت ، تربیت و فرهنگ ایرانی – اسلامی ، تربیت و سازمان های دولتی و مردم نهاد و تربیت و محتوای رسمی و غیر رسمی از محورهای اصلی مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش می باشد.

گفتنی است اولین همایش علمی– ملی تربیت، پنجم بهمن ماه 94 در شهر قم برگزار می گردد، علاوه بر چاپ مقالات برگزیده در کتاب علمی-پژوهشی همایش، به صاحبان مقالات برتر هدایای ارزشمندی نیز تحویل خواهد گردید.

 

1006/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها