خبرگزاری بسیج: استاندار تهران گفت: با تلاش دولت از محل عوارض آلایندگی صنایع مستقر در منطقه، سهم شهرستان ری تخصیص یافت که به توسعه منطقه ری کمک خوبی می کند.
کد خبر: ۸۶۰۴۷۸۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید حسین هاشمی با بیان اینکه خدمات عمرانی، بهداشتی و درمانی شهرستان ری و روستاهای اطراف آن ساماندهی خوبی شده است افزود: خدمات عمرانی که در شهرستان ری شده است ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه منابع مالی دولت محدود است، افزود: کاهش قیمت و صادرات نفت دست دولت را برای حمایت مالی از طرح ها تا حدودی بسته است اما تلاش می شود تا کارها به پیش رود.

هاشمی احداث و ایجاد شهرک های تخصصی صنعتی از جمله شهرک پوشاک را از فرصت های پیش روی اقتصادی برای توسعه شهرستان ری ذکر کرد و افزود: تلاش می شود با جذب سرمایه گذاران خارجی در دوره پساتحریم مخصوصا در شهرک های صنعتی اطراف شهرستان ری شتاب بیشتری به رشد صنعتی و اقتصادی شهرستان ری بدهیم.

وی ارتقای جایگاه ادارات شهرستان ری را مورد تاکید قرار داد وافزود: البته باید توجه کرد که رشد اقتصادی لزوما منوط به رشد جایگاه ادارات شهرستان ری نیست بلکه می توان با تلاش و برنامه ریزی تراز شهرستان ری را بالا برد و حتی ادارات با مشاهده این رشد خود را بالا خواهند کشید تا از قافله خدمت و ارتقا عقب نمانند.

  

ارسال نظرات