خبرگزاری بسیج: معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری در جلسه ستاد برگزاری مراسم روز 18 دی اظهار داشت: شهدای دانشجو و مبارزان شهید دوران انقلاب در مسیر مبارزه با خفقان و آزادی طلبی و تلاش برای استقلال و کسب آزادی کشور از جان خود گذشتند .
کد خبر: ۸۶۰۴۷۷۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سعید بیات افزود: عزت و اقتدار ایران در منطقه و جهان حاصل مقاومت و تحمل ملت ایران در برابر فشارها و تحریم های ظالمانه دشمنان علیه نظام است.

وی با بیان اینکه فرهنگ جهاد و شهادت مزیت اصلی شیعه با بقیه ادیان است که باید به نسل آینده انتقال دهیم خاطرنشان کرد: شهیدان والامقام با ایثار و شجاعت کشور ایران را بیمه کردند و تا زمانیکه این روحیه جهاد و شهادت طلبی زنده است هیچکس چشم طمع به این مرز و بوم نخواهد داشت.

معاون فرماندار ری با اشاره به اینکه مبارزه با ظلم و فساد تمام شدنی نیست، ادامه داد: هر ملتی که ضعیف باشد و نتواند با روحیه مقاومت و ایثار و جهاد از ارزشهای خود دفاع کند جان و مال و خاکش مورد تعرض دشمنان قرار خواهد گرفت.

وی با گرامیداشت سالروز 18 دی 1357 و پرداختن به این روز مهم گفت: شهرری جزو پیشگامان پیشبرد اهداف بلند پیروزی انقلاب اسلامی بوده و سهم زیادی در این مسیر دارا است.

بیات تاکید کرد: باید مراسمی باشکوه در شان و آبروی این شهدای عزیز و مردم غیور ری بعنوان قبله تهران برگزار کرد.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ری در ادامه با اشاره به نزدیک بودن سالروز 9 دی اظهار داشت: 9 دی تجلی اطاعت و پیروی از ولایت فقیه است.

بیات تصریح کرد: ملت آگاه و بصیر ایران باحضور چشمگیر خود در این روز مهم نشان دادند با همه توان و اعتقاد خود در مسیر اطاعت و پیروی از رهبری نظام و ولایت فقیه قدم بر می دارند.

 

وی گفت: مبنای تمام احزاب و گروه های سیاسی در شهرستان قانون، رهبری و حفظ منافع ملی است که در کنار یکدیگر با اتحاد و انسجام در راستای اهداف بلند نظام فعالیت می کنند.

شایان ذکر است مراسم گرامیداشت سالروز 18 دی ساعت 10:30 در مصلای نمازجمعه شهرری برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات